OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Telenors Kundservice utökar sitt team med fler säljande servicestjärnor!
Som kundservicemedarbetare på Telenor hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturor och erbjudanden. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem Telenors produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.
Du kommer att vara en del av ett dynamiskt team med andra individer som också brinner för försäljning och kundservice. Varje team består av ca 15-20 personer och leds av en av våra duktiga Team Managers vars primära uppgift är att se till att individerna i teamet trivs, utvecklas i sin arbetsroll samt att teamet tar sina övergripande mål. Vi har en stark feedbackkultur där du kan förvänta dig kontinuerlig pepp, återkoppling och utvecklande feedback i syfte att du ska bli så bra som möjligt på ditt jobb.
Din framtida arbetsplats är belägen i Pronovahuset i Norrköping där du sitter i ett öppet kontorslandskap med generös takhöjd och ett härligt ljusinsläpp tillsammans med ditt team och din Team Manager.
Vår absoluta övertygelse är att om man mår bra och trivs på jobbet så är det lättare att göra bra resultat, därför månar vi om att skapa en stark sammanhållning och gemenskap i vardera team - vi ska ha roligt på jobbet!
Vi erbjuder dig en tjänst i ett internationellt företag med goda utvecklingsmöjligheter.
Webhelp är ett snabbt växande företag med mer än 60 000 kollegor i 40 länder. Blir du vår kollega kommer du att starta tjänsten med en utbildning i kunddialog, ärendehantering och försäljning. Hos oss kommer du garanterat att utveckla din förmåga att lyssna aktivt, sälja tjänster och att samarbeta!
Några utav våra förmåner:
- Fast månadslön + provision utan tak
- Kollektivavtal med Unionen
- Friskvårdsbidrag
- Utvecklingsmöjligheter
Vi söker dig som:
- Gillar att arbeta mot mätbara mål
- Brinner för kundservice, kommunikation och har lätt för att samarbeta
- Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
- Talar flytande Svenska och känner sig bekväm med engelska
- Det är meriterande om du har erfarenhet av kundservice och/eller försäljning.
När du anställs hos oss så kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid under ett par veckor, utbildningen kommer att ske helt på distans. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din nya arbetsroll.
Vi ser fram emot din ansökan - skicka in ditt CV redan idag!
START: 2022-02-14
PLACERINGSORT: Norrköping
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidaretjänst 100% med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiden som är måndag - fredag 08:00-18:00
Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Making business more human for the world’s most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
swedish
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780