Säljande Supervisor/teamleader

Arbetsbeskrivning

SYKES grundades 1977 i USA och är idag världsledande inom outsourcing av kundtjänst, teknisk support och växeltjänster. SYKES har för närvarande över 80 center med 45 000 anställda som hanterar kundkontakter på fler än 30 språk. Från våra åtta nordiska callcenter i Sverige, Norge, Danmark och Finland levererar vi tjänster för såväl små lokala företag som stora internationella företag. På vårt Call Center i Göteborg arbetar för närvarande 300 personer med att ge säljande service och support till kunder runt om i Norden.

Nu söker vi en Supervisor/teamleader som brinner för att ge förstklassig service och försäljning till Telenors kunder. Du kommer att arbeta mot vårt företagssegment och i ditt uppdrag kommer Telemarketing att vara ett stort fokus.

Som Supervisor är du ett viktigt kugghjul i vår operativa verksamhet. Du ansvarar för att leda och fördela arbetet i ditt supportteam så att vår uppdragsgivare-, ditt team- och alla medarbetares individuella mål uppnås avseende kvalitet och kvantitet.

Bland arbetsuppgifter kan nämnas:

Personalansvar
Motivera och styrka teamets samarbete
Medarbetarsamtal och andra typer av chefssamtal
Planering av utbildningar för att nå rätt kunskapsnivå i teamet
Planering av schema och hantera semesteransökningar
Planering och genomförande av teammöten
Vissa administrativa uppgifter
Viss klientkontakt
Och framförallt coacha ditt team till framgång


Som person brinner du för försäljning och kan få ditt team att nå högt uppsatta säljkrav. Du drivs av utmaningar, har ledaregenskaper samt förmågan och viljan att hitta nya vägar för att tillsammans med ditt team leverera uppsatta mål. Du är en energisk och positiv person med en god överblick som lägger vikt i att ditt team utvecklas. Du är intiativrik och kan prioritera under ett högt arbetstempo, men ändå bevara ditt sinne för detaljer. Du är en teamplayer då den största delen av din arbetsvardag är att motivera och engagera ditt team och dina kollegor.

Det är viktigt att du behärskar engelska i både tal och skrift.

Din ansökan skickar du med rubriken "Säljande Supervisor" till job_gothenburg@sykes.com senast 7 september.

Intervjuer kan komma att ske löpande, så skicka in din ansökan redan idag.

För närmare upplysningar är du välkommen att kontakta Account Manager,
Anna Rynegård, 0709-643 423

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast avtalsenlig lön.
  • Publicerat: 26 augusti 2014

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024