OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ort, Omfattning Stockholm, Rekrytering Information om uppdraget För Aditros räkning söker vi nu en drivande teamledare till en spännande uppdragsgivare!Du bär ansvaret för att utveckla teamets säljande kompetens - allt för att företagets säljande kundservice ska nå nya höjder!Om tjänsten: Teamledarrollen är fördelad på 30 % operativt huvudansvar som teamledare och 70 % i rollen som kundtjänstmedarbetare.Du stödjer medarbetarna i deras dagliga arbete och bidrar aktivt med ständig förbättring i arbetsmetoder och i teamets resultat.Du är huvudkontaktperson för operativa frågor och ytterst ansvarig för teamets resultat.Du rapporterar direkt till företagets kundservicechef och till Aditro Onsite Operations Manager.Tjänsten är på heltid, måndag till fredag.Aditro erbjuder en tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning.Din arbetsplats finner du i Stockholm city. Kunskaper för uppdraget Vi söker i första hand dig som har en examen inom försäljning, marknadsföring, beteendevetenskap eller liknande.Vi tror att du är 25-35 år med någon erfarenhet av försäljning, gärna inom media.Du är duktig på att förstå och tolka nyckeltal inom kundservice och du har någon erfarenhet av att leda en grupp eller ett projekt.Som person håller du alltid en mycket hög servicenivå och du äger förmågan få missnöjda kunder på bättre tankar.Du är du kreativ, engagerande samt en kvick och positiv problemlösare.Högt uppsatta mål ger dig en kick och du är ytterst stresstålig!Är du redo för nästa utmaning där du får ge prov på din envishet, noggrannhet och förmåga att engagera andra?!Sök tjänsten redan idag, senast den 20/1 vill vi ha din ansökan och intervjuer sker löpande.Klicka här för att komma direkt till vår hemsida.Att vara konsult hos våra uppdragsgivare innebär att du får möjligheten att bidra med just din unika kompetens samtidigt som du investerar i goda referenser för framtiden.Sätt fart på din karriär och skicka din ansökan idag!