OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi erbjuder arbetsplatsservice i världsklass som stärker helhetsupplevelsen av din verksamhet. Vi gör det genom våra tjänsteområden facility management, lokalvård, bemanning, kontorsmaterial, växtinredning, mat & dryck. Vi skapar en lösning som passar din verksamhet lokalt eller samordnat i hela landet. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse.
VI ERBJUDER DIG
En viktig och utvecklande roll i ett expansivt och framgångsrikt företag med engagerade kollegor – där du är en av våra viktigaste resurser!
Hos oss får du vara med och påverka – mer än du tror! Våra medarbetares idéer och egna initiativ är inte bara välkomna utan en självklar förutsättning för att vi som företag ska fortsätta driva utvecklingen i branschen.
BESKRIVNING AV TJÄNSTEN
Vår framgång bygger på målmedvetet arbete att hitta rätt lösning till kunden för att höja deras upplevelse. Du är skicklig på att skapa och presentera attraktiva lösningar i såväl skrift som i presentationer. Att skapa goda relationer samt vara ett konsultativt stöd till våra kunder är en betydelsefull del av jobbet. Du arbetar främst med den privata marknaden med att utforma konkurrenskraftiga affärsförslag inom arbetsplatsservice. Du kommer att ansvara för att självständigt driva säljprocessen men du kommer att ha ett nära samarbete med övriga säljorganisationen.
DIN PROFIL
För att lyckas i rollen är du ansvarsfull, strukturerad och framför allt serviceorienterad. Du är en stjärna på att bygga långsiktiga relationer och är bekväm med att föra diskussion med personer i ledande befattning. Eftersom en stor del inledningsvis kommer att handla om att skapa nya kundrelationer bör du vara van vid att prospektera och på ett kreativt sätt arbeta fram nya och befintliga kunddialoger.
Vi vet att din personlighet är helt avgörande! Vi söker dig med stort driv som är förtroendeingivande, handlingskraftig och strukturerad men samtidigt ödmjuk och prestigelös. Genom ett personligt och affärsmässigt engagemang skapar du rätt förutsättningar för att du ska kunna leverera. Du är snabb, lösningsorienterad, en stark förhandlare och god kommunikatör. Erfarenhet av branschen är meriterande men inget krav, vi kommer att ge dig en omfattande utbildning.
Tycker du att uppdraget låter spännande och anser att du är rätt person för att utföra uppdraget så är du varmt välkommen med din ansökan. Urval kommer att ske löpande varav tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Bifoga CV och personligt brev.
Varmt välkommen med din ansökan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rigmor Öhman
HR-support Rigmor Öhman
Josefine Sundström
HR-chef Anna-Karin Berts
08-505 537 18
Driftområdeschef Gunilla Wellerfors
HR Anna-Karin Berts
Regionchef Nord Björn Jönsson
Personalchef Aira Tapper
Operativ Chef Per Karlsson
Personalchef Aira Tapper