Säljansvarig till ARTEXIS-EASYFAIRS

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Artexis-Easyfairs är världens ledande arrangör av tids- och kostnadseffektiva fackmässor. Vi gör det enkelt för människor att mötas och skapa affärer i en professionell miljö. Vi är marknadsledande inom vårt segment och drivs av en entreprenörsanda där vi hela tiden utvecklar nya produkter och koncept för att tillgodose marknadens behov och önskemål. Vi har en stark tillväxt och har vuxit med ca 20 % per år sedan starten i Sverige 2004. Läs mer på www.artexis.com

Tjänstebeskrivning

Du kommer att arbeta som säljansvarig för ditt eget mässprojekt. Du äger projektet och börjar med en tom hallplan, du bearbetar därefter utställarprospekts och säljer in monterplatser, kringtjänster och sponsring till din mässa. Du ansvarar för hela införsäljningsprocessen av utställare men ingår i ett team med projektledare, koordinator och säljkollegor. Du arbetar i längre perioder på telefon men du är också ute och besöker dina kunder, besöker andra branschmässor samt är med på plats då din egen mässa arrangeras.

Kvalifikationer

För att lyckas som säljare hos oss behöver du ha dokumenterat goda resultat av B2B försäljning via telefon och ute på fältet. Du har en stark egen drivkraft och är en utpräglad tävlingsmänniska som brinner för att uppnå goda resultat. Du gillar att övertyga/påverka och är tydlig i ditt sätt att kommunicera. Vidare är du lösningsorienterad och kan se möjligheter i alla utmaningar. Du är orädd att förhandla med personer i ledande positioner och har en entreprenörsanda där du kreativt presenterar och säljer ditt koncept.

Vad erbjuder vi dig?
Du kommer att ingå i en professionell och mycket driven säljorganisation. För rätt person är detta en spännande utmaning att vara med att skapa, forma och utveckla en mässa. Du har stora möjligheter att påverka din egen lön då du har en fast grundlön samt ett generöst provisions- och bonussystem. Vi har på arbetsplatsen tillgång till gym, massör och fri parkering för alla anställda.


Ansökan

Vi arbetar med löpande urval så ansök redan idag. Skicka din ansökan till Christian Lindström på Temp Team, cli@temp-team.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa +46 (0)31 63 20 74.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christian Lindström

Daniel Hilvardén

Johanna Herrlander

Daniel Hilvardén
040-611 07 70
Daniel Hilvardén
040-611 07 68
Gunde Algebäck

Sanny Malmberg
040-611 07 61
Eva Engelbertsen
031-632078
Johanna Herrlander
0406110765
Eva Engelbertsen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TEMP-TEAM Sverige AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 13 mars 2015

Besöksadress

Nordstadstorget 6, Göteborg
None

Postadress

Nordstadstorget 6
Göteborg, 41105

Liknande jobb


23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024