OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För egen räkning söker vi nu en ny stjärna till vårt team som vill vara en del av vår framgång! Är du en naturlig ledare och älskar att utmana och utveckla dina medarbetare? Då ska du söka vår tjänst som Säljansvarig.
Ryska Posten Bemanning grundades 2012 och är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering främst inom yrkesområdena reception, administration, kundtjänst, ekonomi och övrig kontorsservice. Som en del av Ryska Posten Bemanning blir du en del av ett starkt och sammansvetsat team med höga ambitioner som brinner för service och kundrelationer och lever efter våra ledord vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Som Säljansvarig ansvarar du för att våra Account Managers och Key Account Managers når sina försäljningsmål i enlighet med budget. Du har personalansvar över säljteamet samt ytterst ansvar för utfall, målsättning och rapportering för de resultat som säljteamet levererar. Som Säljansvarig sitter du med i ledningsgruppen, fattar strategiska beslut och driver företaget framåt i tätt samarbete med VD och leveransansvarig, marknadsteamet och ekonomiansvarig.
Till denna roll söker vi dig som är en naturlig ledare som älskar försäljning och kundrelationer och som vill vara med på vår spännande resa mot nya mål och nya marknader. Som anställd på Ryska Posten Bemanning sitter du i ett öppet kontorslandskap på vårt moderna och livfulla kontor på Gärdet med övriga Ryska Posten bolag.
ARBETSUPPGIFTER
Som Säljansvarig kommer du:
• Coacha dina medarbetare i hela säljprocessen från prospektering, kundmöte och avtalsförhandling till att ta emot kundbokningar och förfrågningar.
• Ha regelbundna uppföljningar med dina teammedlemmar och se till att de når sina mål samtidigt som du sätter upp nya strategier för avdelningen.
• Följa med på kundmöten, förvalta dina egna kunder och utveckla nya och befintliga affärsrelationer.
• Arbeta nära vår leveransansvariga för att se till att samarbetet mellan säljare och rekryterare fungerar optimalt.
• Arbeta nära vårt marknadsteam, göra omvärldsanalyser och arbeta med varumärkesbyggande aktiviteter.
• Se över våra verktyg för digitalisering och förbättra vår kommunikation mot omvärlden.
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet av att leda försäljningsteam mot högt uppsatta mål, helst inom bemanningsbranschen.
• Är målmedveten, professionell och förtroendeingivande.
• Är intresserad av att förstå bemanningsmarknaden och kundernas behov och har tack vare din lyhördhet och flexibilitet lätt för att se nästa steg i vår framgångsresa.
• Har förståelse för digitala marknadsföringstrender och intresse för sociala medier.
• Som person är du orädd, trygg i dig själv och har ett jävlar anamma. Du brinner för försäljning, människor och relationer samt är driven och engagerad.
• Trivas i en entrepenöriell och föränderlig miljö och har lätt för att knyta nya kontakter.
• Drivs av att ständigt förbättra och utveckla både dig själv och andra.
Tjänsten är tillsvidare med start under hösten.
ÖVRIG INFORMATION
Klicka på Ansök nedan för att söka tjänsten. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Frågor kring tjänsten besvaras via rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04