OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Storesupport är ett tillväxtföretag som grundades 2000 och är idag marknadsledande på butiksnäratjänster och vi har allt sedan första dagen upplevt positiv tillväxt.Med idag över 500 medarbetare, står Storesupport för kvalite och service.Under de år som gått har vi sett att det finns behov av våra tjänster inom fler områden än bara personalbemanning.I dag kan vi hjälpa våra kunder med allt man gör i butiksmiljö.Från att bemanna kassapersonal/butikssäljare till en nybyggnation eller ombyggnation av butik.Du bokar och genomför egna besök både på befintliga kunder samt nykundbearbetning.Som säljare på Storesupport är det din huvudsakliga uppgift att inom ditt distrikt, vårda och bygga goda och långsiktiga kundrelationer samt att ansvara för kvalitativ försäljning av vår tjänsteportfölj.Du arbetar självständigt och systematiskt med att besöka kunderna i ditt distrikt som är södra Stockholm. Vem är du?Är du affärsdriven, brinner för försäljning, och kundrelationer samt har mellan 3-5 års erfarenhet av försäljning inom dagligvaruhandeln kan du vara den vi söker!Har du även sälj erfarenhet säljerfarenhet av bemanningstjänster är det mycket värdefullt för oss och är remitterande.Vi sätter stort värde på din personliga drivkraft, ditt engagemang och din vilja att skapa goda resultat samt din förmåga att arbeta självständigt.Du är målinriktad, professionell och affärsmässig som person, sätter kunden i fokus och har lätt för att skapa goda relationer.God rapporteringsvana, goda kunskaper i MS Office, körkort samt svenska i tal och skrift är ett krav.