OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu drivna säljare som kan komplettera vårt befintliga säljteam inom B2B. Låter det spännande? Läs mer om tjänsten nedan och skicka in din ansökan idag!
Om tjänsten
Som utesäljare på Ohlssons är du engagerad och ambitiös. Du är initiativtagande och drivs av att sälja mer och boka fler kundmöten. Du sköter säljprocessen självständigt mot både nya och befintliga företagskunder (B2B).
Som en del av Ohlssons säljteam får du en chans att ta din roll som säljare till nya nivåer.
Tjänsten kräver att du är en duktig relationsskapare och har lätt att både prata med och lyssna på kunden och dennes behov. Du är lösningsorienterad och ser det som en självklarhet att hålla en hög kundnöjdhet.
Din profil
Du är bekväm med Office-paketet och uttrycker dig obehindrat såväl skriftligt som muntligt på svenska.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet men det är meriterande om du har erfarenhet från liknande säljroller inom bygg eller återvinning. Helst har du också arbetat med försäljning inom B2B.
Tjänsten är på heltid och inleds med 6 månaders provanställning. Tjänsten ska tillsättas snarast och utgår från vårt kontor i Helsingborg.
Vi erbjuder dig en givande och omväxlande tjänst i ett företag som starkt går framåt med en stor portion ödmjukhet och mycket jäklar anamma – det är så vi gör skillnad!
Din ansökan
Skicka in ditt CV och gärna några rader om vad du tror att du kan tillföra oss tillsammans med en bild på dig själv.
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta HR-chef Thomas Svanberg, på telefonnummer 010-45 00 246 eller thomas.svanberg@ohlssons.se.
Sista ansökningsdag är den 14 juni 2020 men då vi tillämpar fortlöpande urval kan tjänsten komma att tillsättas tidigare.
Vi ser fram emot din ansökan!