OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
StädCompaniet är en trygg och säker totalleverantör av hushållsnära tjänster för både det privata hemmet och företaget. Vi är just nu inne i en stark tillväxtfas och söker därför en säljansvarig till vårt huvudkontor i Malmö.
Om du ger oss ditt driv och din känsla för service, ger vi dig ett utmanande arbete i ett expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter!
Dina arbetsuppgifter
Som säljansvarig är du vår främsta representant ut mot våra kunder. Du arbetar med att skapa en bra kundupplevelse i relation till våra potentiella och befintliga kunder. Du kommer att vara ansvarig för alla kundfrågor via mail och telefon.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hjälpa befintliga och nya kunder vid frågor och synpunkter. Du har ett ansvar för att leverera hög kundnöjdhet och arbeta med att hitta de bästa lösningarna och överträffa kundens förväntningar.
Du kommer bl.a. arbeta med:
Leverera en bra kundupplevelse
Besvara e-mail och inkommande/utgående samtal
Hjälpa intressenter/kunder vid frågor och synpunkter
Inbokning, ombokning och avbokning av uppdrag
Löpande merförsäljning av StädCompaniets tjänster som utökning av abonnemang m.m.
Hantera pauser och av- och ombokningar från kunder
Besvara betalnings- och fakturafrågor
Avtalsändringar, städupplägg
Hantera eventuella skade-, missnöje- och reklamationsärenden
Vi söker dig som:
Pratar och skriver flytande svenska samt engelska
Alltid har kunden och service i fokus
Har erfarenhet inom försäljning
Övrig information
Tjänsten som säljansvarig är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Tillträde för tjänsten är omgående enligt överenskommelse. Tjänsten är på heltid (40h/v) och vår säljavdelning är bemannad vardagar 08 - 17.