OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
2Secure arbetar för att minska risk och bygga trygghet. Vi erbjuder en helhetslösning för företag, privatpersoner och organisationer inom säkerhetsrådgivning. Med unik kompetens och nära kundrelationer skapar vi en tryggare vardag för företag och privatpersoner, genom att utveckla och leverera skräddarsydda trygghets- och säkerhetslösningar. Med ledorden Handlingskraft, Kompetens och Pålitlighet har 2Secure byggts till att bli ett av Sveriges största privata säkerhetsföretag. Vi har vuxit kraftigt sedan 2006 och vår ambition är att fortsätta växa ihop med våra kunder och genom att alltid ha de bästa medarbetarna. Koncernen har cirka 65 anställda i Stockholm, Köpenhamn, Göteborg och Lund och omsätter närmare 100 mSEK.
Som Account Manager för 2Secure kommer du arbeta med att hitta och attrahera nya kunder samt underhålla och utveckla våra befintliga kunder. Huvuduppgiften är att sälja våra tjänster inom affärsområdet bakgrundskontroller. Dessa används av våra kunder vid exempelvis rekryteringar och företagsförvärv.
Läs gärna mer på http://www.2secure.se/tjansteomraden/bakgrundskontroller/index.html
För att lyckas i detta arbete krävs det att du är väl insatt i 2Secures erbjudande. Du har lätt för att sätta dig in i kundernas olika situationer och har förmågan att förmedla vilket värde 2Secures tjänster har. Till din hjälp har du en kompetent och engagerad organisation. Vår företagskultur präglas av våra ledord: Handlingskraft, Kompetens och Pålitlighet.
För att vara framgångsrik hos 2Secure krävs att du är en uthållig och hårt arbetande affärsman/kvinna. Vi tror att du har en stark passion för försäljning och brinner för att göra affärer. Du är förtroendeingivande, lyhörd och konsultativ med dina kunder. Du är drivande samt har en förmåga att lätt knyta kontakt och skapa långsiktiga relationer med kunden.
Vi söker dig som är en naturlig lagspelare och tycker om utmaningar. Att du är prestigelös och vill vara med i ett snabbväxande företag är en förutsättning för att du ska trivas hos oss. Vi tror att du bor i Stockholm eller i Mälardalen. Vi kommer att göra en fördjupad bakgrundskontroll på de kandidater vi finner lämpliga för tjänsten.
Vi erbjuder dig:
En självständig roll där du arbetar med frihet under ansvar
En företagskultur som präglas av våra ledord: Handlingskraft, Kompetens och Pålitlighet.
Ett spännande bolag som satsar och vill växa med sina medarbetare
En varierad roll vilket gör att din ena dag inte blir den andra lik
Goda utvecklingsmöjligheter för dig som person
Att vara med och arbeta för en tryggare vardag i samhället
Vi söker dig som:
Har minst 2 års erfarenhet av försäljning inom B2B.
Är en passionerad säljare med högt eget driv
Vågar utmana både kunden samt den interna organisationen
Är flexibel och utmanas av förändringar
Är bra på omvärldsbevakning
Är mycket affärsmässig
Låter detta intressant?
Välkommen med din ansökan redan idag!
I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Cecilia Arbestål. Urval kommer ske löpande, därav ser vi fram emot att ta del av din ansökan med personligt brev och CV så snart som möjligt. Din ansökan registreras endast då du söker via ”Ansök här” knappen som tar dig vidare till vår hemsida www.salesonly.se
Har du frågor kring tjänsten når du Cecilia lättast via mail: cecilia.arbestal@salesonly.se alternativt 073-961 30 73.