OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som säljare hos oss och för att klara den spännande vardag som du kommer att ställas inför ser vi att du uppfyller nedanstående kvalifikationer:
-Du har minst ett par års dokumenterad (bifoga till CV) erfarenhet av framgångsrik försäljning av tjänster och produkter till företag eller organisationer.
-Goda kunskaper i svenska, både skriftligt och muntligt är ett krav.
-Du är en produktiv och självgående person som är van att skapa egna aktivitetsplaner och att arbeta med budget- och resultatansvar.
-Du har B-körkort.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Du ska på ett förtroendefullt och professionellt sätt vara en god representant för företaget och därigenom etablera långsiktiga affärsförbindelser. Vi söker dig som uppskattar ett högt tempo och ett omväxlande jobb samt har en god prioriteringsförmåga. För att lyckas och trivas i rollen som säljare hos oss brinner du för affärer och är resultatinriktad. Du har goda organisatoriska färdigheter, är kommunikativ och är trygg med att hålla presentationer. Vidare är det viktigt att du är prestigelös, ödmjuk och en god lyssnare som förstår kundens behov.
Du kommer att arbeta med eget budgetansvar och självständigt planera dina kundbesök och resor. Utgångspunkten är Helsingborg men du har större delen av Sverige som ditt arbetsfält.
Du har huvudansvaret gentemot kund och kommer att lägga fokus på nykundsbearbetning samt att utveckla befintliga kunder.
Du ansvarar för hela säljprocessen med prospektering, egen mötesbokning, kundbesök, offertskrivning, avslut samt efterarbete.
Du ska trivas att arbeta i en mindre organisation och sporras av att vara bidragande till att få företaget att fortsätta växa och utvecklas.
För rätt person är detta ett jobb med stor potential och intressanta utvecklingsmöjligheter
Tjänsten avser heltid och tjänsten tillsätts omgående