OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Drivs du av att göra affärer har du nu chans att bli en i vårt team, hos Lernia Bemanning i Kristianstad.Du erbjuds ett omväxlande, ansvarsfullt och självständigt arbete med fullt fokus på kunden och affären.Erfarenhet Vi söker dig som brinner för att genom företagsspecifika bemanningslösningar (inhyrning, hyrrekrytering och rekrytering) skapa utveckling för såväl oss som våra kunder. Vi vill att du har erfarenhet och framgång från tjänsteförsäljning med bra kontakter inom svensk industri.Det är mycket positivt om du har praktisk erfarenhet från arbete inom industri-, teknik- eller logistikföretag.Vi ser gärna att du har erfarenheter av arbetsledning och att du i någon form även har arbetat med rekrytering.Målfokusering, affärsmässighet, resultatorientering, engagemang, högt tempo, flexibilitet, prestigelöshet och lagarbete är avgörande för att trivas och lyckas hos oss.Arbetsuppgifter Du kommer att: Sälja in våra tjänster, främst mot nya kunder på yrkessidan Tillsammans med våra systerbolag hitta helhetslösningar till våra kunder Utveckla långsiktiga relationer och samarbeten med kunder.Bidra till utveckling av vår verksamhet och våra tjänster.Samarbeta med vår storkundsgrupp Utarbeta avtalsförslag baserat på kundens krav och alla de tjänster vi erbjuder marknaden Kontoret finns i centrala Kristianstad men din arbetsplats kommer till största delen att vara hos kunderna inom industri, logistik och teknik i Nordöstra Skåne.Körkort och god datorvana är ett krav.För resor i tjänsten kommer du att ha tillgång till företagsbil.