OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PIMA Bemanning & Rekrytering AB grundades 2009 och ingår i PIma gruppen som grundades 1978. Pima gruppen tillhandahåller Facility Services, bemanning och rekryteringstjänster till kunder i hela Sverige. Idag sysselsätter företaget ca 400 personer. Arbetsuppgifter: Ditt ansvar blir att sälja vårt erbjudande till nya och befintliga Stockholmsregionen. Du förhandlar och tecknar avtal med nya kunder. Tillsammans med VD i Sverige förbättrar du säljprocesserna för att ständigt öka effektiviteten och resultatet. Du är ansvarig för att säljbudget uppnås på regionen och rapporterar kontinuerligt status samt avvikelser till VD. All aktivitet rapportförs i CRM system. Att genomföra och sammanställa kundaktiviteter enligt affärsplan ligger också i ditt ansvarsområde. Vem är du? Som person är du uthållig och engagerad. Du är kvalitetsorienterad och duktig på kommunikation. Som person har du en hög energifaktor och är starkt lösningsorienterad. Du är medveten om marknadstrender och är vinstfokuserad. Du uppskattar vad ditt eget arbete har för inverkan har på vinsten. Du är en lojal person som sätter realistiska tidsplaner och följer dem fullt ut. Bakrund/utbildning: Marknadsekonom, IHM eller likande är meriterande. Du har jobbat i minst 4 år med B2B försäljning. Du är van vid att boka nya möten via telefon och känner dig trygg i att sälja gentemot beslutsfattare på ledningsnivå. Du är en sann relationsskapare och har goda dokumenterade säljresultat/referenser. Lön/Förmåner: Lönen består av en fast del samt en rörlig del, tjänstebil.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Kimmo Vihtari
08-55424610
Samuel Jönsson
VD Kimmo Vihtari
08-55424610