OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du utvecklas och göra karriär inom försäljning? Då är detta något för dig!
Dina arbetsuppgifter
Som säljare hos oss arbetar du med hela försäljningsprocessen, från att boka dina egna möten till att hitta lösningsförslag, offerera, förhandla, komma till avslut och vårda och utveckla din kundstock. På Office Management arbetar vi bara med långsiktiga avtal och relationer och därför är relationsbyggnaden en viktig del av ditt arbete. Vi arbetar strukturerat med tydliga mål och du får de verktyg och det stöd du behöver för att utvecklas och lyckas.
Kvalifikationer och egenskaper
Tidigare erfarenhet av B2B försäljning inom telemarketing eller IT är meriterande men det viktigaste är att du som person vill satsa hundraprocentigt på att bli en riktigt bra säljare. Stor social kompetens, energi och fokus är nyckelegenskaper och något som behövs för att lyckas i denna roll. På Office Management arbetar säljare som brinner för sina kunder, har viljan att göra karriär och som håller ett högt tempo och har en positiv inställning. Körkort och tillgång till bil är ett krav.
Vi erbjuder
- Ett specialutformat utbildningsprogram, OM Business Academy, designat för att ge dig de absolut bästa verktygen för att lyckas med din försäljning.
- Goda utvecklingsmöjligheter
- Säljresor, kickoffer och fantastiska kollegor!
- Garanti- och provisionsbaserad lön
Ansökan
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt! Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Lundberg Recruitment Consultant, på 010-858 40 67.
Följ oss gärna på Instagram: @lifeatofficemanagement
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson