OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en nyckelperson i IT-Hantverkarnas expansion?
Vi vill inte förändra Dig, men vi vill förändra världen tillsammans med Dig!IT-Hantverkarna är en rikstäckande kedja som erbjuder mindre företag ett utbud av tjänster och produkter för att lösa de vanligaste IT-frågorna.Vi har över 12.000 kunder i landet totalt.
Till en ny tjänst i Stockholm söker vi nu en Säljare blivande Teamledare som tillsammans med VD och Marknadschef Sverige operativt ska driva, forma och utveckla vårt koncept mot större företag.Nu söker vi Dig som är på väg framåt i karriären, har laddat inför denna utmaning och nu är redo att anta den!
Vem är Du?
.Du är affärsdriven - säljer och åstadkommer resultat.Affärer är din livsluft!
.Du har erfarenhet från människor och rekrytering - människor och relationer är ditt "glädjefokus".
.Du vet att mångfald skapar idéer och genomförandekraft - att människor kan växa och utvecklas med rätt förutsättningar.
.Du vet att kravställande är grunden för omsorg - att resultat är summan av att bry sig och ställa krav samt erbjuda utveckling.
.Du har humor, nära till skratt och en klockren professionell attityd i långsiktiga och seriösa kundrelationer.
.Du har en inre drivkraft och motiverar dig själv till att prestera bra i ditt arbete.
Du har branscherfarenhet från någon eller några av dessa områden:
Vård/Omsorg, Bemanning, Telemarketing, från Partnerledet eller Återförsäljarledet inom IT/Telecom, Konsultledet, Tjänsteleverantör, Hosting/Outsourcing
Vi erbjuder:
.Unik tjänst i ett "unikt" företag - Du Kommer Att Synas!
.Unik möjlighet att "växa" i en modern organisation med erfarenhet av mentorskap
Du kommer bl.a att arbeta med:
.Sälja in IT-Hantverkarnas tjänster på större företag.
.Skapa, utveckla och driva nya och befintliga kundrelationer.
.Bidra i hela rekryteringsprocessen - från intervju till "färdig konsult", utveckling/avveckling.
.Självständigt driva affärsområdet mot uppställda mål, rapportering till VD och ingå i företagets operativa ledningsgrupp.
.Budgetarbete, marknads- och aktivitetsplanering samt uppföljning och rapportering
.Aktivt bidra till utveckling och fortbildning av konsulter.
.Knyta kundkontakter och utveckla affärsrelationer på ett professionellt och förtroendeingivande sätt.
Önskvärd utbildningsbakgrund och kompetens
.Akademisk utbildning inom HR, Ekonomi eller annat relevant område
.Erfarenhet av tjänsteleverans
.IT branschvana eller närliggande
.Försäljning
.Affärer
.Presentationer
.Budget/Ekonomi/"Snitsla en bana från Målbild till Reellt Resultat"
.Människor och rekrytering
.Processer/Affärsprocesser
Meriterande
.Dokumenterad erfarenhet med ett etablerat kontaktnät
Då vi strävar efter en jämställd arbetsplats ser vi gärna kvinnliga sökande till tjänsten.