OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du starta en karriär inom försäljning eller har redan kanske börjat doppa tårna i försäljning och vill hitta ett spår som kan ge stark utveckling och erfarenhet inom det och samtidigt arbeta med en av Sveriges ledande mobiloperatörer på en spännande arbetsplats?
Då är detta tjänsten samt rollen för dig!
Arbetsuppgiften består i att kontakta prospekt och befintliga kunder via utgående samtal från kontoret beläget i centrala Gävle bara ett stenkast från centralstationen. Du är vår kunds röst och öron gentemot deras slutkunder och ditt mål är att göra behovsanalyser och agera därefter för att hitta bra och passande lösningar för varje enskild kund. En nöjd kund som har bästa möjliga produkt och lösning som passar deras behov är målet vilket skapar värde för vår kund, slutkund och vår verksamhet.
Upplägg Utbildning sker tillsammans med oss och vår kund, först grundutbildning och därefter löpande fortbildning.
Erfarenhet inom försäljning är meriterande men inget krav. Vi söker dig som tror på dina förmågor, är kommunikativ och intresserad av att jobba med en spännande produkt tillsammans på en härlig arbetsplats med en otroligt engagerade och motiverande kund och uppdragsgivare.
Det här är ett perfekt jobb för dig som vill arbeta målmedvetet, resultatinriktat och har lätt för att engagera och entusiasmera människor.
Lön Timlön under 24 år: 110,18 kr. Timlön över 24 år: 127,66. Eventuell OB tillkommer.
Bonus/Provision Utöver ordinarie lön tillkommer bonus- utifrån en satt bonusmodell och likaså provision. Bonusmodell baseras på genererad försäljning samt kundnöjdhet och effektivitet.
Arbetstider, Måndag - Fredag, 08:00-19:00 preliminärt. Observera att arbetstiderna kan ändras och kan innefatta arbete på helger och helgdagar.
Anställningsgrad Heltid, 100%
I övrigt,
- Svenska samt engelska krävs i tjänsten i tal samt skrift.
- Kollektivavtal finns tillsammans med fackföreningen UNIONEN och vår lokala fackklubb.
Hur ser en vanlig dag ut på jobbet Vi startar med ett uppstartsmöte och går igenom föregående dag, veckan hittills och månadens resultat hittills och hur vi ligger till mot våra gemensamma mål samt övriga nyheter och uppdateringar med vår gruppchef. Därefter börjar vi kontakta kunder. Under dagen har du avstämning med din gruppchef för att se över vilket stöd och hjälp du kan eventuellt behöva i arbetet. Under veckan har vi även en genomgång med vår kund i en ny produkt som kommer och därefter kontaktar vi ytterligare kunder.
Mer om Xzakt Grundat år 2000 av superentreprenören och näringslivsprofilen Gunilla von Platen och har sedan dess vuxit till fyra kontor i Sverige med över 400 medarbetare och ingår nu i Transcom Worldwide tillsammans med ytterligare 26,000 anställda. I Gävle har vi funnits sedan 2008 och har över 150 medarbetare inom flera olika kundserviceuppdrag för ett 15-tal olika kunder.
Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig!
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav
Kontaktpersoner på detta företaget
Karin Spassova
0736326289