Säljare för fastighetsautomation

Arbetsbeskrivning

Carlo Gavazzi AB med huvudkontor i Karlstad ansvarar för försäljningen av elektroniska komponenter för industriautomation som designas och tillverkas inom Carlo Gavazzi Group.

Vi erbjuder våra kunder sensorer, kontrollreläer, solid state reläer, mjukstartare, energimätare och produkter för hem- och fastighetsautomation. Vi är ett företag som alltid jobbar med att placera våra kunder i fokus och vi har en ambition om att leverera service som överträffar deras förväntan. Vi befinner oss sedan ett antal år i en expansiv fas tack vare den unika kombinationen av kunnande, innehållsrik produktportfölj och möjligheten att göra kundspecifika anpassningar av våra produkter – våra kunder ser oss som en partner.

Vi söker en skicklig säljare som ser möjligheterna i fastighetsautomation. 

Vad skall du göra hos oss?
Du skall sälja våra lösningar inom fastighetsautomation och vidareutveckla vårt affärsområde på den svenska marknaden. Vi är välkända på marknaden för kvalitet och för våra komponenter. Nu vill vi att fler nya kunder skall få upptäcka vad vi kan hjälpa dem med inom fastighetsautomation.

Du kommer att sälja genom kunskap och relationer. Det är viktigt för oss att stötta våra kunder så att de blir konkurrenskraftiga med våra produkter och system.  I detta viktiga arbeta har du tillgång till våra produktspecialister och vår utvecklingsavdelning.

Du trivs med att resa i tjänsten och du kommer att ha Stockholm och mälardalen som arbetsfält. Våra kunder är entreprenörer, installatörer, konsulter och grossister. Huvuddelen av din tid kommer du att lägga på nykundsbearbetning.

Vem är du?
Du har en förståelse som gör det enkelt att förklara teknik och systemlösningar. Du har arbetat med försäljning i några år. Att få vara med att bygga något nytt efter eget huvud ger dig energi och idéer! Vi erbjuder dig nästa utmaning.

Du har sinne för humor och du kan bygga relationer med andra människor. I ditt arbete har du egen motor och bra driv. Hos oss ingår du i ett team med duktiga medarbetare som kan hjälpa dig när det behövs. Att göra affärer och hitta nya möjligheter är motiverande för dig.

Du är effektiv vid datorn och en god presentatör. Du uttrycker dig utan problem i tal och skrift på både svenska och engelska.

Tjänsten är heltid och placeringsort är Stockholm.

Lämna din ansökan idag


Urval sker löpande. Om du har frågor om tjänsten kan du kontakt vår rekryteringskonsult John Johansson på 0703-242519 eller john.johansson@qtym.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: QTYM AB Karlstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 23 maj 2017

Liknande jobb