OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.
Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!
Just nu söker vi en ny medarbetare som brinner för försäljning och kundbemötande till vår butik i Hudiksvall!
Your next challenge?
Jag heter Björn Ericsson och ansvarar för butiken. Vi som jobbar i butik och kundtjänst är Telias ansikte och röst utåt, vi är Telia! Varje dag möter vi kunder som vill ha nya telefoner, behöver nya molntjänster, televäxlar eller måste ha hjälp om något har gått snett. Det är därför vi är så viktiga för så många. Just nu behöver vi bli fler som hjälper världens bästa kunder.
Your next manager and team
Du bör även kunna arbeta oregelbundna arbetstider som baseras på butikens behov. Har du tidigare erfarenheter av försäljning så är det en fördel. Största vikt läggs på din personlighet. Vi ser gärna även att du är innovativ, engagerad både i kunderna samt dina nya kollegor och har ett eget driv. Med andra ord hoppas jag att du är en person som trivs med variation, älskar att träffa nya människor och motiveras av att få leverera en kundupplevelse i världsklass.
You
Du bör även kunna arbeta oregelbundna arbetstider som baseras på butikens behov. Har du tidigare erfarenheter av försäljning så är det en fördel. Största vikt läggs på din personlighet. Vi ser gärna även att du är innovativ, engagerad både i kunderna samt dina nya kollegor och har ett eget driv. Med andra ord hoppas jag att du är en person som trivs med variation, älskar att träffa nya människor och motiveras av att få leverera en kundupplevelse i världsklass.
How?
Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på att du:
Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves
Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs
Simplify our teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharin g
Why?
We´re changing the industry, we´re digitalizing society, we´re creating the New Generation Telco to bring the world even closer – on the customers terms.
That´s the next chapter in our story, what´s yours?
Contact
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Björn Ericsson på 070-522 22 53. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Välkommen till Telia!
Kontaktpersoner på detta företaget
Christina Assarson
011-191896
Christina Stenstrand
054-22 18 87
Linda Karlsson
+46 727332625
Johan Helldén
+46 725126690
Sofia Lindroth
Herman Mårtensson
+46 72-5282823
Johan Dahle
+46 70-5096090
Erik Josefsson
+46 70-3923423
Rickard Stenberg
+46 703678300
Robert Nyström
+46 72-5114544