OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bli en del av vår spännande resa?
Drivs du av att göra affärer och att träffa människor? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål i ett högt tempo? Har du ett stort kundengagemang och vill bli en del av vår spännande resa där vi varje dag underlättar vardagen för våra kunder? Trivs du dessutom i ett växande bolag som värderar gemenskap och hjälps åt? Då ska du söka denna spännande tjänst idag!
Om tjänsten I rollen som säljare hos HomeMaid i Uppsala arbetar du med nykundsförsäljning samt merförsäljning och jobbar mot uppsatta mål. Detta sker via kundbesök till både nya som såväl gamla kunder. Dessa genomförs främst genom fysiska möten men även i vissa fall över telefon.
Kundmötena bokar du själv och ser det som en självklarhet att driva relationsskapande aktiviteter med bolagets kunder. I rollen ingår även en del administration kring säljarbetet, såsom offerthantering, avtalshantering och marknadsbearbetning. Du deltar vid försäljningsaktiviteter och diverse event som nätverksträffar.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Boka in och utföra kundbesök till privata kunder och företag.
- Säljadministration.
- Bidra aktivt till kontorens och verksamhetens utveckling.
- Ansvar att följa och verkställa ovan arbetsuppgifter på ett produktivt och effektiv sätt - utifrån gällande målsättningar och strategier, enligt HomeMaids riktlinjer och policys.
Om dig HomeMaid söker dig som har erfarenhet av uppsökande försäljning och drivs av att nå uppsatta mål! I din roll behöver du ha en god kommunikations- och anpassningsförmåga och vara drivande och effektiv i ditt sätt att arbeta. För att trivas i rollen ska det vara naturligt för dig att arbeta strukturerat i ett högt tempo utan att tumma på affärsmässighet. Vara bekväm i kunddialoger och se det som en självklarhet att ta initiativ till samtal och möten. Vidare har du en nyfikenhet som hjälper dig att identifiera nya affärsmöjligheter som främjar både din och bolagets utveckling. Du är en god representant för bolaget genom din positiva inställning, pålitlighet och din förmåga att snabbt inge förtroende.
Viktigt för tjänsten:
- Intresse och erfarenhet ifrån försäljning/service
- God samarbets- och kommunikationsförmåga.
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
-God dator/systemvana samt bekväm i Excel.
- B-körkort.
Kontaktpersoner på detta företaget
Områdeschef Jenny Allberg
018-153550
Områdeschef Agneta Roxengård
018-153550
Områdeschef Agneta Roxengård
018-153550
Områdeschef Jenny Allberg
018-153550
Områdeschef Agneta Roxengård
018-153550
Områdeschef Mikaela Drewsen
018-153550
018-4728150
Områdeschef Jenny Allberg
018153550
Områdeschef Mikaela Drewsen
018153550