OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu påverkas vår rekrytering av COVID-19. Då vi alltid sätter våra medarbetares hälsa i första hand har vi valt att tillsvidare inte utföra några fysiska intervjuer. Med det sagt så är ni, våra kandidater, minst lika viktiga – och vi välkomnar fortfarande er intresseanmälan till jobbet. Vi håller sedan en kortare telefonintervju med alla som ansöker och om vi är en match för varandra, så bokar vi in dig för en fysisk intervju så fort situationen återgår till normalt. Stay safe!
Att jobba heltid som säljare på Sector Alarm är mer än bara ett säljjobb, det är en livsstil. Chansen att tjäna riktigt bra, ett fantastiskt teamwork och gemensamt firande av våra framgångar är ett urval av vad man kan förvänta sig som anställd hos oss.
Sector Alarm är ett karriärsföretag som skapar en tryggare vardag för tusentals familjer varje dag, året om. Som säljare hos oss finns möjligheten att bygga framgång och göra karriär genom att förmedla en trygghetsprodukt du kan vara stolt över.
Vi tror att en bra start är nyckeln till framgång och därför får alla nya säljare en vass utbildning via vår säljakademi Secor Way Academy. Här får du även träffa dina nya kollegor och ta del av proffsens framgångsknep. För dig med rätt inställning, driv och viljan att göra det lilla extra finns otroliga förutsättningar att lyckas!
Din första vecka som säljare
1. Säljakademi – Du kommer att starta din resa med att gå det första av fem steg på vår säljakademi. Här får du praktisk träning och verktyg för att få en bra start.
2. Kontoret – Efter inledningen på säljakademin får du träffa dina nya kollegor. Första veckan består till stor del av träning och utbildning tillsammans med din säljchef på kontoret.
3. Ut på fält – Du träffar potentiella kunder tillsammans med din säljchef. Inledningsvis medlyssnar du vid kundmöten och lär dig säljprocessen.
4. Börja sälja – Nu är du redo att själv ta kontakt med kunder. Givetvis med stöd av din säljchef.
Eftersom att vi träffar våra kunder i deras hem så har vi valt att anpassa våra arbetstider efter när de är hemma. Därför jobbar vi på eftermiddagar – kvällar och är lediga på fredagar och lördagar.
Det vi kräver utav dig är att du klarar av det svenska språket både i tal och skrift samt att du är prickfri i polisens belastningsregister
Låter det som en bra start på din karriär? Tveka inte att ansöka.
Har du frågor eller funderingar är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Daniel Sumberaz 0733-75 71 63.