OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hej, nu söker vi en ny medarbetare till vårt team på Asecs center i Jönköping. Vi söker dig som är redo att starta din karriär inom försäljning eller dig som vill få nya utmaningar inom försäljning i Sveriges största telecom bolag. För oss är det viktigast att du har viljan att alltid göra ett bra jobb och att du är van vid att jobba i en arbetsmiljö som ständigt förändras. Vi erbjuder tjänster och produkter som är anpassade efter den lilla individen samtidigt som vi hjälper större företag att få deras verksamhet att fungera.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Är det här din nästa möjlighet?
Vi är en grupp som består av 9 medarbetare. Vi jobbar kvällar och helger för att kunna möta våra kunder i butiken på Asecs. Vi delar passionen för försäljning och att alltid vilja hjälp våra kunder att hitta nya lösningar samt hjälpa våra kunder med deras utmaningar i vardagen.
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön beroende på anställningstyp. Tjänsten är en timanställning på ca 70%, men ambitionen är att detta ska gå över till en tillsvidareanställning.
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.
En timlön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus.
Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året.
Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter.
Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift.
Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Har du tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller utbildning finns det fördelar, men har du inte det gör det inget. Vi kommer lära dig! Det vi däremot ser som ett som krav är att du fyllt 18 år och kan kommunicera med personer i alla olika åldersgrupper.
Dina personliga kompetenser:
Affärsmannamässig – Du har kunden i fokus och har viljan att utmana för att skapa en bättre kundupplevelse än vad som förväntas.
Arbetsmoral – Du ser det som en självklarhet att vilja prestera på ditt arbete och mot de förväntningar som finns.
Förmåga att skapa förtroende – Genom engagemang, viljan att hjälpa kunder hitta nya lösningar och överträffa kunders förväntningar.
Viktigast av allt är att du har en vilja att själv lyckas och det gör du genom ditt egna resultat och genom att vi som team lyckas tillsammans.
Din erfarenhet:
Flera språk är en fördel.
Erfarenhet eller utbildning av försäljning eller kundtjänst är meriterande, men inget krav.
Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på niklas.abrahamsson@teliacompany.com
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2022-10-16
Bakgrundskontroll ingår i våra rekryteringsprocesser.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity!