OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bli en del av ett team med riktig ”Can-Do-Attityd” som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätta rollen för dig! Som säljare i Telias butik i Uppsala City är din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar bestående av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Är det här din nästa möjlighet?
Jag heter Sandra Bergström och jag arbetar som Store Leader i Telias butik i Uppsala City. Som person är jag drivande, målinriktad och strävar hela tiden efter utveckling för att vi ska nå fulla potential som butik. Det jag älskar med mitt jobb är att alla dagar ser olika ut, det kommer alltid nya utmaningar och möjligheter. Vi är ett grymt team som hela tiden utmanar oss själva för att bli ännu bättre. Nu letar jag efter dig som har samma vinnarmentalitet och tillsammans ska vi skapa ett kundmöte som överträffar kundens förväntningar!
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön beroende på anställningstyp. Jag söker dig som både vill jobba heltid och deltid.
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
• Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.
• En tim- eller fast lön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus.
• Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året.
• Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter.
• Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
• Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift.
Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Har du tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller utbildning finns det fördelar, men har du inte det gör det inget. Vi kommer lära dig! Det vi däremot ser som ett som krav är att du fyllt 18 år, har fullständiga gymnasiebetyg, kan flytande engelska och svenska.
Dina personliga kompetenser:
• Affärsmannamässig – Du har kunden i högsta fokus och nyttjar din expertis för kundbemötande i världsklass.
• Initiativtagande – Du tar självmant nya initiativ och agerar i kundmötet.
• Säljorienterad – Du lägger ner tid och engagemang på att uppnå önskvärda resultat.
• Förmåga att skapa förtroende - Du etablerar relationer och influera andras beslut.
Din erfarenhet:
• Du har fyllt 18 år, färdigställt en gymnasieexamen och kan svenska, engelska flytande är ett krav.
• Flera språk är en fördel.
• Erfarenhet eller utbildning av försäljning eller kundtjänst är meriterande, men inget krav.
Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på sandra.bergstrom-nordin@teliacompany eller 070-6025566.
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2023-03-21.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Welcome to Telia - let's make better happen!