OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ohlssons AB är ett av södra Sveriges mest snabbväxande företag inom transport, entreprenad, miljö & återvinning. Med hjälp av modern utrustning och yrkeskunnig personal servar vi våra kunder. Vårt huvudkontor ligger i Landskrona men vi har kontor på samtliga strategiskt viktiga orter så som Stockholm, Helsingborg Staffanstorp, Laholm, Sjöbo m fl.
Koncernen har en omsättning på drygt 1,2 miljarder med ca 700 anställda.
Vi letar efter en ny kollega som vill utvecklas tillsammans med oss på Ohlssons. För att klara av rollen behöver du vara disciplinerad och målmedveten. Personlighet är viktigare än akademiska meriter och tidigare arbetslivserfarenhet för denna tjänst. Vi erbjuder dig en roll i ett företag som går starkt framåt med ledorden ”ödmjukhet och ”jäklar anamma”.
Rollen
Som säljare arbetar du på ett spännande och snabbväxande företag och har en bred portfölj av tjänster att erbjuda dina kunder. Hos oss driver du självständigt hela säljprocessen från att boka möten till framställande av avtal och uppföljning ute hos kund. Du kommer arbeta med så väl nya som befintliga kunder inom fastighetsnära insamling. Detta innebär att du utvecklar och underhåller affärsrelationer, tar fram behovsanalyser för kund och agerar både säljare och rådgivare åt våra kunder. Fastighetsnära insamling innebär att vi erbjuder tex kommunala bostadsbolag och bostadsrättföreningar tjänster inom återvinning och kärltvätt.
I tjänsten är det viktigt att vara kommunikativ och arbeta nära de andra avdelningarna som finns på bolaget.
Profil
· Motiveras av ett högt tempo, uthållighet och spännande utmaningar
· Har en vinnarinstinkt och drivs av att göra affärer
· B-kort
· Svenska i tal och skrift
Personliga egenskaper
Det är viktigt att du känner igen dig i våra ledord och är beredd att göra det lilla extra för såväl affären som dina kunder. Som person är du strukturerad, ansvarstagande och kommunikativ. Du har förmågan att kommunicera på alla nivåer såväl internt som externt. Du ser det som en självklarhet att hålla en hög kundnöjdhet.
Tjänsten
Tjänsten är på heltid och inleds med 6 månaders provanställning.
Lön enligt överenskommelse.
Du kommer utgå från vårt kontor i Landskrona.
Start för tjänsten är så snart som möjligt eller efter överenskommelse
Frågor kring tjänsten ställs till: försäljningschef Jonas Lundgren, telefon 070-16 11 226.
Din ansökan, där vi gärna ser din egen beskrivning vad du kan uträtta hos oss vi vill ha senast 2022-06-19.
Urval sker löpande och kan komma tillsättas innan utgångstiden för denna annons.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personaladministratö Sofie MacLeod
0418-450217
Personaladministratö Sofie MacLeod
010-45 00 217
Personaladministratö Sofie MacLeod
010-45 00 200
Personaladministratö Sofie MacLeod
010-4500217
HR-Chef Thomas Svanberg
010-45 00 200
Driftschef Ann-Sofie Wijkander
010-4500200