OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en erfaren säljare som kan hjälpa oss växa inom personlig assistans i Mälardalen. Vi har vårt huvudkontor i Västerås men det går bra att också arbete via hemmakontor och kkomma in till vårt kontor i Västerås för möten.
Du kommer aktivt träffa potentiella kunder, intressenter och samarbetspartners för att finna personer som vill använda oss som assistanssamordnare i Mälardalen. Det arbete kommer handla om uppsökande verksamhet genom personliga besök, medverkan på konferenser och mässor samt andra aktiviteter som du själv planerat.
Denna befattning är självständig med du kommer arbeta nära företagsledning och verksamhetschefer. Du kan arbeta via våra kontor i Stockholm och/eller Västerås men har också möjlighet att arbeta och planera via hemmakontor. Rapportering sker direkt till VD.
Vi söker dig som har erfarenhet av vård och omsorg samt kan assistansverksamhet med tillhörande lagstiftning och regelverk.
Du skall ha erfarenhet av eget säljarbete och det är av stor vikt att du är drivande, självständig men korrekt och kundserviceinriktad. Det är viktigt att du kan tala inför publik ibland och du måste kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift.
Säljrollen inom assistans och omsorg kräver att du är kvalitetsmedvetenhet, flexibilitet men också förstår kunders behov och vardag.