OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av callcenter/telefonförsäljning och vill sälja klimatsmarta Telekom lösningar som bidrar till en bättre framtid?
Vi söker nu en Area Manager inom nykundsförsäljning som vill bidra till ökad tillväxt och göra skillnad på riktigt. Missa inte chansen att få vara med på vår framgångsresa och bli en del av Sveriges första klimatpositiva telekombolag!
Arbetsuppgifter
Som Area Manager hos oss hjälper du våra kunder att hitta kostnadsbesparande helhetslösningar inom telefoni. Genom uppsökande försäljning bearbetar SMB marknaden med korta ledtider och snabba avslut. Du har eget kund- och budgetansvar och ingår i ett mindre säljteam med erfarna kollegor och högt i tak. Vi har god sammanhållning och träffas gärna utanför jobbet på en AW samt stöttar varandra i arbetet- allt för att teamet ska nå nya höjder! Vi är måna om att du som ny medarbetare hos oss ska få rätt förutsättningar för att lyckas i rollen. Därför kommer du, oavsett erfarenhet eller bakgrund, få genomgå en gedigen introduktion i början av din anställning.
Erfarenheter
Vi söker dig som har:
- Erfarenhet av callcenter eller telefonförsäljning
- Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet
- Innehar B-körkort
- Vi förutsätter också att du har ett brinnande intresse för försäljning.
Egenskaper
Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du trivs med telefon och dator som arbetsredskap och brinner för att sätta kunden i fokus! För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
O.M erbjuder
- Månadslön + kvartalsprovision
- Säljresor, kickoffer och fantastiska kollegor!
- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020&2021
- Intern och extern utbildning
- O.M Care: Rikslunchkort, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 450 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2020 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid, 8-17
Plats: Skalholtsgatan 6-8, Kista
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!
Har du frågor om tjänsten slår du en signal till mig Sara Lundberg på 010 858 40 67.
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson