OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Telia har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Telia en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Telia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Norrköping, där du blir en del av ett team med god gemenskap.
Arbetsuppgifter:
Som kundservicemedarbetare ansvarar du för den första kontakten med företagets kunder. Kontakten sker via inkommande samtal via telefon där du arbetar med kundservice och stort fokus på försäljning av tjänster. Frågorna som du hanterar varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. I detta team är fokus på försäljning och du arbetar i alla samtal för att hitta affärsmöjligheter utifrån din behovsanalys och bästa lösning för kund. Detta innebär att du ser över kunds tjänsteutbud och erbjuder behovsanpassade helhetslösningar. I rollen förekommer även säljtävlingar där du får möjligheten att påverka din arbetsprestation, vilket du föredrar.
Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll som du och tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar för att säkerställa nöjda kunder.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Stark känsla för service och intresse för försäljning
• Viss erfarenhet av försäljning i till exempel butik eller restaurang
• Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
I rollen som kundservicemedarbetare på Telia är du serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunder där du levererar lösningar. Du har förmåga att sätta kunden i fokus, vara uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar egna initiativ och trivs i en social roll med ett varierat och högt arbetstempo samt uppsatta mål. Du har förmågan att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och driva dina processer vidare. Slutligen föredrar du att sätta upp höga mål för dig själv och arbeta utifrån dessa.
Övrig information:
Start: 20 september
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundservicemedarbetare, försäljning, merförsäljning, kundservice, problemlösning, service, kundsupport, support, servicedesk, service, teknik, heltid, Norrköping, Telia Company
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund