Säljare med kunskap inom Bilbranschen

Säljare med kunskap inom Bilbranschen

Arbetsbeskrivning

Du får friheten att jobba på vårt kontor på Spanska solkusten eller var du vill i världen med vårt digitala säljteam!
Har du erfarenhet som säljare eller mötesbokare och besitter även kunskap inom bilbranschen? Då kan du vara den vi söker!


Att jobba med mötesbokning hos Voicedesk
Vi söker nu efter duktiga svenska mötesbokare/säljare inom B2B som har lätt för att ta kontakt och boka in möten med chefer inom svenskt näringsliv. Mötena utför sedan Voicedesk säljare.
Voicedesk har kontor i Fuengirola/Spanien men du kan välja att sitta på distans vart som helst i världen och arbeta mot den svenska marknaden. Du kommer arbeta mot fordonsbranschen och behöver därmed ha erfarenhet, kunskap eller ett brinnande intresse inom branschen.
Arbetsverktygen som krävs vid distansarbete är en dator och bra internetuppkoppling. Väljer du att börja jobba med vårt team på kontoret så står vi för de arbetsverktygen som behövs (dator, uppkoppling, headset m.m).


Vi söker dig som:
Är disciplinerad
Innehar en hög social kompetens
Har erfarenhet/kunskap/intresse inom bilbranschen
Har erfarenhet som mötesbokare/säljare
Talar svenska obehindrat

Du har även lätt för att uttrycka dig samt en förmåga att fånga kundens intresse genom din personlighet. Vi förväntar oss att du är engagerad, seriös och har en positiv inställning!
Som erfaren B2B mötesbokare/säljare förstår du vikten av att orka lyfta på telefonluren många gånger om dagen samt skicka mycket e-post för att lyckas i rollen. Hög aktivitet!


Vi erbjuder:
Bra betalt med höga provisioner och bonusar på uppsatta mål
Möjlighet att få utvecklas från mötesbokare till säljare inom Voicedesk
Trevliga kollegor - du blir en del av ett härligt team både på kontoret & distans!
Utbildning & Coachning

Skicka in din ansökan redan idag - oavsett var i världen du bor!


Vilka är vi på Voicedesk?
Voicedesk är en helhetsleverantör inom kundservice och tillhandahåller lösningar inom nischen kundservice och försäljning. Vi utmanar marknaden genom att hålla en högre kvalitetsnivå och ha mer kundanpassade lösningar inom Outsourcing av kundservice, Ärendehantering, Rekrytering och Outsourcing av Administrativa uppgifter. Våra tjänster anpassas alltid efter kundens behov. Med vår assistans kan kunden fokusera på sin kärnverksamhet och vara trygg i vetskapen om att företaget representeras på ett professionellt sätt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Voicedesk i Sverige AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Rörlig ackords- eller provisionslön
  • Publicerat: 14 september 2021
  • Ansök senast: 28 oktober 2021

Postadress

Stormbyvägen 2
Spånga, 16355

Liknande jobb


24 november 2024

23 november 2024

23 november 2024

23 november 2024