Säljare med projektansvar

Säljare med projektansvar

Arbetsbeskrivning

Säljare med projektansvar

Är du en lösningsfokuserad person som är på jakt efter ett jobb där du får utveckla ditt intresse för försäljning och affärsutveckling? Då är detta tjänsten för dig!


Du som trivs att arbeta i en bred roll med flexibilitet och varierande vardag har ni chansen att axla rollen som en proaktiv säljare på det världsledande varumärke PODIATECH, Medical Foot Solutions.
Här finns goda möjligheter att utvecklas i din yrkesroll och du kommer att ha stor frihet i ditt dagliga arbete.

Arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att arbeta med försäljning och fortsätta bygga upp varumärket hos återförsäljare i västra Sverige, mot den medicinska marknaden. Du håller kontakt med befintliga kunder och ordnar utbildningsevent. Vi söker en driven entreprenör med säljfokus som ansvar för att driva företaget framåt. Sidas/PODIATECH erbjuder en stimulerande roll där du i allra högsta grad får möjlighet att påverka din och företagets växtresa.
Exempel på arbetsuppgifter:

- Söka upp och kontakta företag som fotvårdskliniker, naprapater och ortopeder.
- Följa upp leads och driva projekt framåt.
- Boka in möten och hålla utbildningsevent för återförsäljare.
- Ha regelbunden kontakt och uppföljning med återförsäljare.
- Delta på mässor.

Arbetet och rollen som säljare kommer även innefatta resor, ca 30–50 övernattningar/år.

Din profil

Som person brinner du för kundrelationer och du har näsa för affärer. Du vill ha ett varierande arbete och trivs med att koordinera flera arbetsuppgifter parallellt. Som säljare för PODIATECH kommer du vara delaktig i hela flödet, från start till mål. Du är en positiv och utåtriktad person som i all kundkontakt lyssnar mer än du pratar. Vi söker en relationsbyggare som kan sätta sig in i kundens verksamhet och förstå deras behov. Du har god förmåga att strukturera ditt arbete samt är initiativrik, driven och nyfiken.
Du jobbar strukturerat och vågar ta beslut för att nå de mål du satt upp. Du är naturlig i ditt sätt att vara och har lätt för att möta och umgås med alla typer av människor.
Vi ser gärna att du:
- Har tidigare erfarenhet av försäljning
- Har lätt för att hantera olika typer av människor
- Har utbildning inom försäljning och ekonomi.
- Har goda kunskaper i Microsoft Office

Om tjänsten

- Tjänsten avser anställning direkt hos vårt kundföretag.
- Boge Kompetens ansvarar för rekryteringsprocessen.
- Omfattning: heltid, 100%
- Start: Vintern 21/22
- Lön: fast lön, enligt överenskommelse
- B-körkort krävs, resor i tjänsten förekommer.
- Flytande svenska i tal och skrift är ett krav, all kundkontakt sker på svenska.



Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.Ansökan görs via länken nedan på vår hemsida.

Om vår kund

Sidas Medical/Scantrade satsar nu på varumärket PODIATECH i Sverige. De är den ledande partnern för fotvårdsspecialister över hela världen och en mångårig spelare inom bland yrken som ortopeder, fysioterapeuter och naprapater.
PODIATECH grundades 1985 i Voiron, nära Grenoble, Frankrike. PODIATECHs uppdrag är att fortsätta vara en integrerad del av hur fotspecialistens yrke utvecklas. Sidas Medical/Podiatech är ett företag med mycket stark framåtanda och är övertygade om att det är medarbetarna som gör skillnaden. Som medarbetare kommer du också tillhöra Scantrade-gruppen som jobbar med välkända sportvarumärken i hela Skandinavien.
Scantrade Scandinavia som har sitt huvudkontor i Ulricehamn, jobbar idag med kunder som till exempel Skistar, XXL, LännaSport och Intersport. Välkommen in i ett företag som brinner för utveckling av produkter till den medicinska fotspecialisten!

Om oss

Boge Kompetens AB är ett bemannings- och rekryteringsföretag som förser lokala företag med kompetent och självgående personal.
Vårt kontor ligger centralt i Ulricehamns stad med vacker utsikt över Åsunden.
Vi har en stark lokal kännedom, vill jobba nära våra anställda samt ha en öppen och ärlig dialog med våra kunder.
Vårt arbete präglas av lokal kännedom, kundnärhet och flexibilitet.

Vi arbetar med hjärtat!

Kontaktpersoner på detta företaget

Bemanningsansvarig Stefan Johansson
0321531472 0321531430
Bemanningsansvarig Stefan Johansson
0321531472 0321531430
Bemanningsansvarig Åsa Andersson
0321-53 14 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Boge Kompetens AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 september 2021
  • Ansök senast: 7 november 2021

Besöksadress

Storgatan 69
ULRICEHAMN

Postadress

Storgatan 69
ULRICEHAMN, 52331

Liknande jobb


Mediasäljare Eskilstuna

Mediasäljare Eskilstuna

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024