OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om ALARM-tjänst
ALARM-tjänst AB levererar certifierade skräddarsydda säkerhetslösningar till våra kunder.
Vi erbjuder allt inom säkerhet ex CCTV, brandlarm, inbrottslarm, passersystem, dörrautomatik och lås.
Företaget är certifierade inom följande områden: CCTV, passagesystem, brandlarm, inbrottslarm och lås.
Vi är verksamma i hela Skåne och Blekinge med kontor i Tomelilla och Kristianstad.
ALARM-tjänst AB är i ständig tillväxt, och inom kort kommer vi att öppna ett säkerhetscenter.
Arbetsbeskrivning & kvalifikationer
Vi söker en säljande person med stark drivkraft och vilja att nå uppsatta mål. Du kommer att arbeta med försäljning för både befintliga och nya kunder.
Du har en förmåga att skapa relationer och hitta säkerhetslösningar för kunderna.
Du ska ha lätt för att samarbeta och ha en förmåga att skapa goda relationer.
Du är strukturerad och har förmågan att arbeta både i team och självständigt med försäljning.
Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska.
Körkort B är ett krav.
Eftersom vi är ett certifierat säkerhetsföretag kommer vi att utföra en bakgrundskontroll.
ALARM-tjänst AB är den kompletta säkerhetsaktören och ett Sveriges äldsta säkerhetsföretag, grundat 1969. Vår gedigna erfarenhet gör att vi kan kombinera beprövade metoder med morgondagens lösningar.
Vi är pionjärer inom säkerhetsteknik och har visat att vårt signum ”långsiktighet” är en trygghet för våra kunder.Detta för vi vidare genom vår mycket kompetenta och innovativa personal, samt med produkter från de ledande leverantörerna.
Varaktighet: Heltid, tillsvidare (provanställning om 6 månader kan tillämpas)
Tillträde: Snarast enligt överenskommelse
Tjänsteställe: Utgår från Tomelilla
Arbetstider: Mån-fre kl: 07.30-16.30