OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Säljare med teknikintresse – Varma kunder
Gillar du att göra andra människor glada? Vill du som säljare arbeta med varma kunder? Känner du att arbetslivet borde vara roligare?
Kan du relatera till något av följande påståenden nedan är det sannolikt att du kommer trivas med oss.
När jag är på jobbet vill jag ha möjlighet att producera resultat som lever upp till min potential och tillsammans med mina kollegor, glädjas både våra individuella och gemensamma framgångar.
Jag vill utveckla mina befintliga färdigheter och assimilera nya kompetenser.
Genom att ta ansvar över mitt arbete och säkerställa ett gott resultatet kan jag hantera friheten att göra det på mitt sätt och få vägledning när det behövs.
Stöter jag på ett problem strävar jag efter en lösning, innan jag ber om hjälp
Dynamic Communication startades då vi som grundade bolaget inte trivdes på de segregerade arbetsplatserna vi tidigare arbetet på. Vi vill kunna vara oss själva på dagarna, använda vår fulla kompetens, känna en gemensamhet oavsett position samt arbeta med en form av frid i denna hektiska värld.
Vår bransch är kommunikation, kundvård och försäljning. Genom att hitta synergin mellan dessa koncept kan vi förmedla en hälsosam relation mellan vår uppdragsgivares och deras kunder samt åstadkomma en stark lönsamhet kombinerat med hög kundnytta.
Vi skall nu expandera och söker starka individer som strävar efter utveckling. Vår uppdragsgivare är ett bolag som har byggt ut ett av Skandinaviens största infrastrukturer för digital kommunikation(fibernät). Du kommer arbeta med deras nyaste kunder.
Vad tjänsten innebär:
Du kommer vara sista steget i en lång process som börjar med första förslaget att installera fiber till att uttaget i huset fungerar. Du är den avgörande faktorn i kundens uppfattning i en resa som ibland kan ha pågått i över två år.
Vi besöker klara fiberkunder några dagar efter deras driftsättning och kontrollerar så att anslutningen fungerar som den ska och assisterar kunden med att komma igång med deras tjänster och hemmanätverk.
Din uppgift är; 1) säkerställa ett gott intryck 2) säkerställa att kunden är igång med sin nya anslutning… och allt med vad det innebär.
Som installatör arbetar du med enklare kabeldragning, installation av router & nätverk, informerar om grunderna till fiber. Ditt huvudsakliga ansvar kommer att vara ute hos våra kunder, i hela Sverige, tillsammans med dina kollegor och utföra installationer, aktivera tjänster samt rapportera driftsättningsfel.
Som säljare arbetar du med att hjälpa kunderna välja abonnemang från de leverantörer som finns i nätet, genomför kostnadsanalyser av hushållsutgifter och presenterar hur dessa kan reduceras samt tecknar avtal med kunden för de tjänster som är mest lämpliga.
Har du tid över på dagarna finns det extra intäktsmöjligheter genom att värva nya fiberkunder i området du besöker.
Tjänsten är väldigt social och du kommer gå in i andras hem, så måste du förstå innebörden av respekt och exceptionell kundservice. Du behöver också vara kapabel till att jobba självständigt såväl som med andra.
Ansvarspositioner rekryteras internt, söker du en ”högre” position så kräver vi att du börjar på golvet. Hur länge du stannar där är upp till dig.
Studenter och nyexaminerade är varmt välkomna att söka tjänsten
Vi erbjuder dig:
En dynamisk arbetsplats där du kontinuerligt utvecklar din kompetens
Utbildning inom Nätverk 101, Försäljning och Mental Överlägsenhet
Karriärmöjligheter med resultat och personalansvar
En arbetsplats där din kompetens värdesätts
Del i en grupp av starka och drivna individer
Möjlighet att utveckla utförandet av ditt arbete
Vi söker dig som:
Är genuin och professionell
Hellre räknar kronor än timmar
Är behaglig att konversera med
Ser värdet i att utföra en uppgift ordentligt
Talar flytande Svenska
Har B-körkort
Är du redo att ta ett riktigt bra beslut?
Skicka CV och personligt brev till info@dynco.se
Intervjuer sker löpande