OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du en spännande möjlighet att arbeta utifrån butik i kombination med att driva butikens och regionens utringande verksamhet? Då är det här den perfekta rollen för dig!
Är det här din nästa möjlighet?
Jag heter Patrik Larsson och är butikschef på Teliabutiken i Borlänge. Med mig som ledare kommer du få tydliga förväntningar och mål där vi som team hela tiden strävar efter att vara den bästa butiken bland 60 Teliabutiker runt om i landet med stort fokus på försäljning.
Vi söker dig som har erfarenhet av utringande försäljning med goda säljresultat. Du kommer varvas mellan försäljning i vår fantastiska butik samtidigt som du får stort ansvar inom regionen där du förvaltar och säljer via telefon på bästa sätt. Vi söker dig som på ett strukturerat, ansvarstagande sätt vill kombinera butiksförsäljning med telefonförsäljning och hjälpa oss fortsätta bibehålla våra långsiktiga kundrelationer med säljresultatet.
Vi på Telia tror att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Våra butiker är en av våra viktigaste kanaler där vi varje dag möter våra kunder. Du kommer vara med att utveckla och vägleda våra kunder till att hitta rätt lösning baserat på deras behov, bland vårt breda utbud av produkter och tjänster. Det kan vara kunder som vill ha nya telefoner, bredband och TV eller som behöver nya digitala tjänster. Det är en roll med ansvar, såväl för din personliga utveckling som företagets och kundens. Du kommer att arbeta både mot dina egna samt butikens gemensamma mål.
Teliabutiken ligger i ett toppen läge beläget i Dalarnas största och starkaste Köpcentrum Kupolen i Borlänge och vi hjälper varje dag våra kunder med att hitta rätt lösningar. Du kommer vara en del av ett team på närmare 10 personer.
Tjänsten är en behovsanställning.
Rollen inkluderar, men inte begränsad till:
Försäljning via utringande och inkommande samtal och butik.
Ansvar för ringlistor kopplat till utringande verksamhet, främst varma kunder.
Är det här du?
Vi tror att du älskar försäljning och har erfarenhet av att arbeta med telefon som verktyg. På ett affärsmannamässigt sätt. Du siktar hela tiden på att sälja mer och med hög kvalité. Utöver detta behöver du vara en ansvarstagande person, varpå strukturerande egenskaper kan underlätta för dig i den här rollen.
Dina personliga kompetenser:
Du drivs av försäljning, arbeta mot tydliga mål och vara affärsmässig
Du har högt kundengagemang och utvecklar din egen kunddialog.
Kommunikativ, social och har lätt att skapa förtroende.
Du är framåtsträvande, utmanar dig själv och tar egna initiativ för butikens intresse.
Din erfarenhet:
Du har fyllt 18 år och har fullgjort din gymnasieutbildning är ett krav.
Du talar och skriver flytande svenska och engelska är ett krav, fler språk är meriterande.
Tidigare sälj-, butiks-, B2B-, telemarketing- och/eller liknade erfarenheter är meriterande.
Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Vill du veta mer, kontakta mig på 010-4571750 eller patrik.larsson@teliacompany.com
Rekryteringen sker löpande, så hör av dig så snart som möjligt.
Sista ansökningsdag är 19 Mars 2021.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity!
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav