OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SOS Alarm har statens uppdrag att ansvara för nödnumret 112. Vi ser till att rätt hjälpresurser kommer till rätt plats i rätt tid. För att klara detta krävs människor med en tydligt uttalad empatiförmåga, stort engagemang och som delar vår mission - att arbeta för ett tryggare samhälle. Vi söker dig med dokumenterad erfarenhet av systemförsäljning eller tjänsteförsäljning och som kan skapa goda relationer med såväl nya som gamla kunder. Vi säljer tjänster inom vård, jour och säkerhetstjänster som riktar sig till kommuner och företag.[[ Det är viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, är van vid att hålla presentationer och fokuserar på kundbehov och kundtillfredsställelse.Säljarbetet ställer stora krav på noggrannhet, drivkraft, flexibilitet och organisationsförmåga. Du kommer att arbeta med egen budget och försäljningsansvar.Meriterande är ekonomisk utbildning och/eller kännedom om säkerhetsbranschen. Du bör också ha erfarenhet av upphandlingar samt kunskap om LOU, lagen om offentlig upphandling. Drogtest och slagning i belastningsregistret utan anmärkning är en förutsättning för anställning. Vi ser gärna manliga sökande men även kvinnor är välkomna att söka.
Kontaktpersoner på detta företaget
LPC Catrin Lundell
08-454 37 03
Magnus Wittgren
08-407 3000
Monica Nordström
08-454 37 58
Therese Holmkvist
08-454 37 76
Fredrik Lindfors
Anna Friedl
021-163801
Susanne Lundholm
Joakim Erixon
060-55 33 03
Tommy Sjölander
060-553311
Carina Hillman
08-407 3087