OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Din huvudsakliga arbetsuppgift med telefon som yttersta redskap är att på ett bra och professionellt sätt tillmötesgå våra kunder på andra sidan av luren.
Du kommer få arbeta med olika varumärken inom Telecom,spel och välgörenhet.
För att vara framgångsrik och trivas i en säljroll vet vi att det krävs en viss typ av personlighet. Du är utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med andra. Du är den uthålliga vinnarskallen som ser möjligheter överallt.
Du lutar dig inte tillbaka utan triggas av din egen och kollegornas framgång. Tidigare prestationer inom försäljning är meriterande men inget måste. Viktigare är din passion och din förmåga att driva dig själv till ett bättre resultat.
Du tror stenhårt på vad du har att erbjuda den befintliga eller potentiella kund du möter. Samtidigt är du lyhörd och kreativ och kan anpassa din kommunikation till situation och person. Alla våra befintliga och framtida kunder är olika, men alla är lika viktiga. Du behöver kunna behärska svenska i tal och skrift.
I mitten av Slussens hjärta, Katarinavägen 22 lite mindre men väldigt gemytligt Callcenter.
ca 10 anställda dagtid samt 30 kvällsanställda iblandade åldrar.
Vi hjälper och peppar varandra så vi tillsammans kan nå framgång.