OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag, Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!
Som säljare på Input interiör i Stockholm ansvarar du för bearbetning och utveckling av dina egna kunder. Tillsammans med övriga koncernfunktioner får du rätt förutsättningar för ett framgångsrikt säljarbete där du arbetar med välkända varumärken och marknadens i särklass bredaste sortiment. Du kommer främst att arbeta med:
• Bearbetning och utveckling av kunder.
• Projektledning vid upphandling, beställning och orderhantering.
• Uppföljning av slutförda leveranser.
Vi söker en resultatinriktad lagspelare som är ivrig att sätta sig in i vårt obegränsade sortiment av möbler och inredning, och med lätthet tar till sig nya programvaror och affärssystem. Att du har lätt för att samarbeta är en förutsättning för att du ska trivas i en varierande roll med daglig kontakt med både kollegor, leverantörer och kunder. För att lyckas i rollen ser vi att du:
• Är noggrann och affärsmässig.
• Är initiativrik och brinner för kundmötet.
• Är duktig på att nätverka och tänker långsiktigt inom affärsrelationer.
• Har dokumenterad erfarenhet från uppsökande B2B-sälj.
Tjänsten förutsätter att du har körkort samt som lägst gymnasieexamen. Ett brett kontaktnät i regionen, branschvana och högskoleutbildning inom sälj/ekonomi är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi välkomnar alla sökanden och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 27/8. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via inputinterior.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna-Karolina Gradvall