OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett intresse för skönhet och är duktig på att sälja och ge service över telefon? Vi söker nu en person som kan ansvara för våra leads (potentiella kunder) och även hjälpa till i receptionen.
Om tjänsten och Estetikcentrum
Vi söker en telefonsäljare/receptionist till Estetikcentrum som är en av Malmös största plastikkirurgiska kliniker. Vi är en skönhetsklinik där patienten är i centrum och erbjuder plastikkirurgiska operationer, skönhetsbehandlingar samt estetisk tandvård.
Kliniken är centralt belägen i Malmö och har omkring 20 anställda. Estetikcentrum har höga ambitioner och vi söker nu dig som är lika motiverad och engagerad som vi är för att bli bäst på det vi gör.
Som säljare kommer du att ha mycket kontakt med nya kunder som kommer in till oss som leads från olika digitala kanaler men även befintliga kunder. Rollen innebär att vara lyhörd för kundens behov och kunna ge dom passande erbjudande för att sedan boka in dom på behandlingar och konsultationer. Du behöver även vara uthållig och driven för att ringa så många som möjligt.
Som receptionist behöver du kunna ha många bollar i luften, samtidigt som du ger kunderna service i världsklass. Kundservice via telefon, mejl och i butik samt administrativt arbete är några av arbetsuppgifterna du kommer ansvara över.
Vi söker dig som
Har en avslutad gymnasieexamen.
Har ett intresse för skönhetsbranschen.
Har minst 2-4 års tidigare erfarenhet av telefonförsäljning och service.
Obehindrad i svenska och engelska i båda tal och skrift.
Som person är du säljinriktad och och drivs av att leverera bästa kundbemötandet och överträffa förväntningar. Du är också en positiv, ansvarstagande, ödmjuk och flexibel person.
ÖVRIG INFORMATION
Start: Omgående eller efter överenskommelse.
Omfattning: 100% , schemalagd arbetstid som innefattar kvällar och helger.
Provanställning 6 månader.
Intervjuer sker löpande.
Ansökan med foto önskas.
Välkommen med din ansökan redan idag!
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav