Säljare / Rekryteringskonsult

Arbetsbeskrivning

Standby Workteam är en etablerad specialist inom rekrytering, uthyrning och search med gedigen kunskap inom teknik, logistik, sälj, ekonomi och office. Vi är ett mindre familjeföretag som varit verksamma i Skåne sedan 1992; vilket gör oss till en av regionens mest erfarna aktörer. Vi har en tydlig regional förankring med all verksamhet i Skåne och med stort kunnande i regionens näringsliv och arbetsmarknad. Vi arbetar endast med rekrytering, uthyrning och search och framförallt med tjänstemän. Vi är 4 medarbetare på kontoret vid Gustav Adolfs torg i Malmö.

Har du erfarenhet av kvalificerad försäljning? Söker du nästa steg i karriären? Vill du fortsätta sälja och göra affärer men också utvecklas vidare och anta nya utmaningar? Slutligen vill du kanske jobba deltid och/eller delvis hemifrån? Då har vi jobbet för dig!

Vi upplever ökad efterfrågan av våra tjänster och söker nu en Säljare / Rekryteringskonsult

VI SÖKER DÅ DIG SOM
* Tycker att beskrivningen ovan är det bemanningsföretag där du vill arbeta.
* Tror att lång och bred erfarenhet, engagemang och entusiasm ger nöjda kunder eftersom man då kan leverera kvalitét och service på hög nivå.
* Är generalist när det gäller näringsliv med erfarenhet och kunskaper inom flera av våra yrkesområden.
* Har erfarenhet av försäljning. Du kan på ett naturligt, enkelt och trevligt sätt förmedla varför du och Standby är ett bra val när det gäller Rekrytering, Utyrning och Search av specialister, chefer och assistenter.
* Älskar att rekrytera. Kunden vill ha de bästa tillgängliga kandidaterna. Du får hjälp av våra rutiner för sök, annonsering och urval. Du gillar att kommunicera med kunder, sökande, kandidater, referenser m.m. Du är mycket bra på att intervjua sökande och göra urval.
* Älskar att sälja och göra affärer. Vi har en stark marknadsföring och förser dig med leads, kontakter, förfrågningar och uppdrag. Men du tycker också om att ta egna säljinitiativ och ständigt snoka fram nya kunder och affärer.


TJÄNSTEN
Du ansvarar för hela uppdragsprocessen från införsäljning till avslut. Du har ett resultat- och försäljningsansvar för uppdragen vilket kräver ett drivande och affärsmässigt tillvägagångssätt. Du arbetar också med att utveckla och underhålla relationen med kunder och nya kontakter.


VI ERBJUDER
* Arbetstid mellan 75 och 100%.
* Flexibla arbetstider
* Möjlighet att delvis jobba hemifrån. Därför är det inget hinder om du t.ex. bor i nordöstra eller nordvästra Skåne
* Kontor centralt i Malmö med bilparkering
* Stora förtjänstmöjligheter pga hög fast lön + förmånlig provision.
* Ett upparbetat kontakt- och kundnät och en stor regional CV-bank


ANSÖKAN
Vi rekryterar löpande och du är välkommen att skicka din ansökan så snart som möjligt. För mer info kontakta gärna Johan Dahlin, tel 0708 77 28 61

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Dahlin
040-23 24 90
Per Nobäck
0766-351464
Rekryterare Pernilla Bastholm
0708-701114
Per Nobäck
+46 766 351464
Gerhard Fransson
0708-77 28 16
Karin Dahlin
040 23 24 90
Gerhard Fransson
040-23 24 90
Rekryteringskonsult Gerhard Fransson
0708-772816

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Standby Workteam AB MALMÖ
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 24 augusti 2016

Besöksadress

Lilla Nygatan 11
None

Postadress

Lilla Nygatan 11
MALMÖ, 21138

Liknande jobb


Mediasäljare Eskilstuna

Mediasäljare Eskilstuna

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024