OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Senab är ett av Nordens ledande företag inom inredning för offentlig miljö som erbjuder helhetslösningar och bred kompetens inom fyra specialiserade verksamhetsområden.
Senab AB grundades 1975 och ingår i koncernen Edsbyn Senab AB. Koncernen har ca 500 medarbetare och en omsättning om 1,1 miljarder SEK år 2015. Senabbolagen finns på elva orter i Sverige, nio orter i Norge samt i Shanghai, Kina.
Dina arbetsuppgifter
Är du en relationsskapande och inspirerande person med tidigare vana av försäljning? Vill du ha ett omväxlande arbete och vara en del av ett framgångsrikt team och en arbetsplats som präglas av hjärta, engagemang och nyfikenhet?
Dina arbetsuppgifter
Som säljare hos oss är du självständigt ansvarig för att driva hela säljprocessen inom ditt område. I tjänsten som säljare arbetar du med att skapa besök hos såväl nya som befintliga kunder och samarbetspartners. Du ansvarar för att etablera och utveckla kundrelationer och har eget kundansvar där du arbetar för ökad försäljning och skapar lönsamma affärer. Du ansvarar för att försäljningsmålen uppnås och arbetar med att ta fram offerter, prisuppgifter, förslag och driver affären till avslut och uppföljning. Tjänsten kan komma att innebära en del resande, men fokus är i dagsläget Umeå med omnejd.
Din profil
Vi tror att du har tidigare erfarenhet av försäljning med eget budgetansvar och har med fördel en utbildning inom försäljning. Du har god datorvana och kommunicerar obehindrat på såväl svenska som engelska i tal och skrift.
För att trivas här tror vi att du är en ambitiös och målinriktad person. Din uthållighet och ditt höga driv gör att du når framgång. Du motiveras av att nå resultat och att arbeta för en ständig förbättring och utveckling. Du trivs i en nätverkande roll och har en god kommunikativ förmåga. Du förstår vikten av att arbeta strukturerat och noggrant men din styrka ligger i att driva arbetet mot mål och att slutföra uppgiften. Andra egenskaper vi värdesätter i tjänsten som säljare hos oss är att du är förtroendeingivande, lyhörd och snabblärd.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. Då vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök så snart som möjligt, dock senast den 26 februari , via www.clockworkpersonal.se.
För mer information om tjänsterna är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult via tfn: Andreas Christiansen, via tfn: 0733- 51 27 46
Kontaktpersoner på detta företaget
Elin Wiklund
0733-512711
Elin Wiklund
Johan Alm
Johan Alm
0733-512713
Maria Matsdotter-Lundberg
0733-512714
Johan Alm
073-3512713
Johan Alm
0733512713
Johan Alm
Elin Fällman
0733-512725
Elin Fällman