OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Säljare sökes till vår kund
Drivs du av att göra affärer och vill du ta nästa kliv i din karriär? Håller du en hög servicenivå som bidrar till att du underlättar vardagen för dina kunder? Trivs du dessutom i ett växande bolag som värderar gemenskap och samarbete högt? Då ska du söka denna spännande tjänst idag!
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som säljare har du ansvaret för att bearbeta nya och befintliga kunder genom att följa din egen säljplan. För att kunna uppnå detta använder du olika metoder såsom telefonkontakt och framförallt mycket personliga möten. Du ansvarar själv för att boka dessa möten och ser det som en självklarhet att bygga långsiktiga relationer. Utöver detta kommer en del av din tid att ägnas åt administrativa uppgifter relaterade till säljarbetet, exempelvis att hantera offerter, avtal och marknadsbearbetning.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Boka och utföra kundbesök till privatkunder och företag.
Ansvarig för säljadministration.
Bidra aktivt till kontorets och verksamhetens utveckling.
Ansvar att följa och verkställa ovan arbetsuppgifter på ett produktivt och effektivt sätt utifrån gällande målsättningar och strategier, enligt företagets riktlinjer och policys.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har erfarenhet av att ha arbetat inom service eller försäljning och värderar känslan av ett lyckat samarbete högt. I din roll behöver du ha en god kommunikations- och anpassningsförmåga samt vara drivande och effektiv i ditt sätt att arbeta. För att trivas i rollen ska det vara naturligt för dig att hålla en hög affärsmässighet, vara bekväm i kunddialoger och se det som en självklarhet att ta initiativ till samtal och möten. Vidare har du en nyfikenhet som hjälper dig att identifiera nya affärsmöjligheter som främjar både din och bolagets utveckling. Du är en god representant för bolaget genom din positiva inställning, pålitlighet och din förmåga att snabbt inge förtroende.
Viktigt för tjänsten:
Erfarenhet inom uppsökande försäljning.
God samarbets- och kommunikationsförmåga.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
God dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME.
B-körkort.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som säljare är en rekrytering där du blir anställd direkt hos vår kund på deras kontor i Kristianstad. Arbetstiderna är huvudsakligen förlagda dagtid, måndag till fredag. Resor samt övernattningar förekommer, framför allt i samband med interna utbildningar. Flertalet förmåner ingår i tjänsten.
ÖVRIGT
Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Varmt välkommen med din ansökan!