OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att jobba mot apoteks- eller livsmedelsbranschen? På REIREI får du jobba i ett framgångsrikt företag med stark entreprenörsanda.
Brinner du för att utveckla affärer och skapa relationer kanske det är dig vi söker!
Om företaget
REIREI är distributör av innovativa och kvalitativa produkter med fokus på baby och barn i Skandinavien. Vi älskar våra varumärken och drivs av en glädje att kunna leverera bra produkter till nyblivna föräldrar som underlättar i den period i livet som kan vara den mest omvälvande. Vi säljer allt från barnvagnar och bärselar till innovativa tech produkter med möjlighet att förändra gamla segment. Vi har en hög ambition och ett högt tempo och trivs när det händer mycket och räds inte förändring.
REIREI är ett familjeägt bolag med verksamhet i hela Norden med säljare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Island. Idag är vi 14 anställda och omsätter ca 100 miljoner.
Dina arbetsuppgifter
Som projektledande säljare på REIREI erbjuds du en ny tjänst i organisationen med fokus på att bygga upp segmentet apotek och livsmedel. I din roll leder och koordinerar du olika projekt samt tar fram nya koncept och strategier för ditt område. Detta är ett område i utvecklingsfas hos REIREI och du får i din roll stora möjligheter att påverka och driva verksamheten framåt.
Du jobbar tillsammans med övriga i säljteamet som består av säljare både i Sverige, Norge och Danmark. Du har även tätt samarbete med kunder, leverantörer och andra interna avdelningar såsom marknad och inköp. Du rapporterar till säljchefen med placering i Linköping.
Din profil
Du som söker har erfarenhet av försäljning och har jobbat i en internationell miljö. Du behöver också ha erfarenhet av en roll inom försäljning eller marknadsföring inom livsmedels- eller apoteksbranschen. För att lyckas i rollen tror vi även att du har någon form eftergymnasial utbildning inom exempelvis försäljning, ekonomi eller marknadsföring. Du bör ha erfarenhet av att arbeta i CRM-system, har du erfarenhet av Salesforce är det meriterande.
Du trivs att jobba i en mindre organisation med en prestigelös kultur där alla hjälps åt för att nå uppsatta mål. Du är resultatorienterad, strukturerad och har stort engagemang i ditt arbete. Du vågar säga vad du tycker, är initiativtagande och älskar utmaningar. Du behöver ha vana av att jobba med många kontaktytor och jobbat koordinerande i en säljorganisation.
Tjänsten är placerad i Linköping med några resdagar per månad.
Internt på REIREI kommunicerar man på svenska men all leverantörskontakt sker på engelska vilket innebär att du behöver kommunicera obehindrat både på svenska och engelska, både i tal och skrift. Har du kunskaper i fler nordiska språk är det meriterande.
Ansökningsförfarande
Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum om vi träffar rätt person så vänta inte med att söka!
Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till ansvariga rekryterare Martina Arrelid på 011-199472 eller martina.arrelid@skill.se eller Petra Pyk på 011-199466 eller petra.pyk@skill.se.
Om oss
Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av rekrytering och bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. Vårt fokus är att matcha talanger med företag i utveckling men även att hitta och skapa framtidens arbetskraft. Vi är ett nav för talanger i olika åldrar, med olika erfarenheter och skills som vill ta nästa steg. A talent hub, helt enkelt.