Säljare till AxÖ Consulting

Säljare till AxÖ Consulting

Arbetsbeskrivning

Är du bra på att skapa förtroende och långsiktiga samarbeten? Trivs du som allra bäst i sociala sammanhang? Nu söker vi en säljare till AxÖ Consulting.

Vi som jobbar på AxÖ har en blandad bakgrund, men två saker förenar oss; viljan att vara bättre än igår och ambitionen att ha kul tillsammans. Som säljare kan du därför förvänta dig en fartfylld vardag tillsammans med ett gäng härliga och glada kollegor.

”Det bästa med att jobba på AxÖ är att det är prestigelöst. Det viktigaste för oss är att göra bra ifrån oss, som lag. Det innebär att man alltid känner att man kan få hjälp och stöd, att man verkligen VILL göra jobbet tillsammans.”

– Patricia Svensson, AxÖ Consulting.

”AxÖ värdesätter allas unika egenskaper och tillgångar, vilket gör att jag får utrymme att utforska hela min potential. Det ökar mitt engagemang och arbetsglädje samt gör att jag känner stor lojalitet mot såväl företaget som mot mina kollegor. Det kittet är det i särklass viktigaste för mig och det som gör att jag stortrivs på AxÖ.”

– Karin Einefors, AxÖ Consulting.

Om AxÖ Consulting
AxÖ Consulting AB har mer än 50 års samlad erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen. Vi arbetar med att förse regionens näringsliv och offentliga sektor med rätt kompetens. Vi levererar en hög servicegrad till våra kunder och kandidater och är alltid i framkant. Vi vill se våra kunder växa och lyckas och vi vill växa och lyckas med dem. Därför är våra värderingar engagemang, ansvar och uthållighet.

Vi erbjuder

Att jobba på AxÖ Consulting innebär stor variation och frihet att lägga upp ditt arbete så att det passar både dig och kunderna. Vi utgår från våra kontor i Örebro eller Karlskoga men sitter ibland hos våra kunder. Som medarbetare får du de verktyg som behövs för att kunna lyckas i din arbetsroll. Utöver detta erbjuds du bra villkor, en årlig utvecklingspott samt möjligheten att utforma och påverka ditt arbete framåt.

Vi arbetar i en bransch med högre tempo än de flesta och vi låter inget falla mellan stolarna. Det kräver en hög flexibilitet och en ständig förmåga att ställa om mellan arbetsuppgifter. Vi ställer höga krav på oss själva och därför också på vår omgivning och vi kommer att ställa höga krav på dig. I gengäld arbetar vi alltid som ett lag, backar upp varandra när det behövs och låter aldrig någon stå ensam när det blåser. Vi kommer att hjälpa dig att lyckas om du tar med dig rätt attityd och inställning till jobbet.

Arbetsbeskrivning

I rollen som säljare ansvarar du för att fortsätta utveckla AxÖ:s rekryterings- och konsultaffär. Ditt övergripande fokus är att skapa och underhålla kontakter med både befintliga och nya kunder. Du kommer att jobba med alla delar av säljprocessen, alltifrån att prospektera och boka möten till att offerera och förhandla avtal. Vidare kommer du att stötta kunder med konsultativ rådgivning och sälja rekryterings- och bemanningstjänster.

I denna roll förväntas du ha en hög kundnärvaro och på ett strukturerat och smart sätt bearbeta marknaden. Till din hjälp har du, förutom marknadens trevligaste och mest kompetenta kollegor, även alla tänkbara stödsystem som krävs för att lyckas.

Vem söker vi?

För att lyckas i rollen har du erfarenhet av tjänstförsäljning/B2B, gärna med branscherfarenhet. Vi ser även att du har stor vana av att jobba konsultativt och att du brinner för service. Med fördel har du redan idag ett lokalt nätverk och är en flitig nätverksbyggare. Vidare har du flytande kunskaper i såväl svenska som engelska, i både tal och skrift. Det är meriterande om du har en akademisk utbildning.

För att trivas i denna roll är du förtroendeingivande, tycker om att träffa människor och att knyta nya kontakter. Du är en målinriktad ”vinnarskalle” som med en ödmjuk pondus rör dig lika bekvämt på alla nivåer och mot alla typer av kunder. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och med mycket eget ansvar. Som person är du även empatisk, självgående och driven. Du trivs med att arbeta i en dynamisk miljö där du själv i många fall sätter ramarna för ditt arbete.

Ansökan och information

Placeringsort för tjänsten är Karlskoga eller Örebro.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Olle Öijen, på telefonnummer 079-337 33 17. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt.

Varmt välkommen med din ansökan!

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök: www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AxÖ Consulting
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2021
  • Ansök senast: 18 februari 2021

Besöksadress

Dammbrovägen 5
None

Postadress

Dammbrovägen 5
Karlskoga, 69180

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024