OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Drivs du av att knyta nya kontakter? Gillar du att se tydliga resultat av ditt arbete? Brinner du för sälj och dessutom av möjligheten jobba i ett nystartat techbolag? Då är du helt rätt person till vår kund Bencha som söker en säljare till start i augusti.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och Benchas önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
OM TJÄNSTEN
Att vara en benchare är precis så enkelt och roligt som det låter. Bencha är ett innovativt team som utvecklar en unik tjänst, just Bencha. På Bencha kan konsumenter bencha, alltså jämföra, produkter och återförsäljare mot varandra för att göra rätt val, helt enligt sina egna preferenser. Deras vision är att befästa ett bencha-beteende och på så sätt hjälpa användare att effektivt och enkelt göra rätt val när de ska shoppa på nätet. Det stora målet är en global expansion med tillkommande internationella arbetsmöjligheter.
Bencha söker nu en säljare till deras team. Som säljare kommer du arbeta i en central roll där ditt huvudfokus är försäljning mot annonseringsplatser på Benchas hemsida. För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du har en erfarenhet från B2B-försäljning och ett intresse för att driva hela försäljningsprocessen, från uppsökande försäljning och prospektering till långsiktiga kunddialoger. Du kommer från 2-3 års erfarenhet av försäljningsrollen och har nu ambitionen att ta nästa karriärsteg.
Som person är du måldriven, relationsskapande och även proaktiv i ditt sätt att arbeta. Om du dessutom är en person som trivs med att ha höga målsättningar och inte är rädd för att hugga i är det här rätt roll för dig!
I övrigt kommer stor vikt att läggas på ditt driv och intresse att vara med på vår kunds resa framåt. Dina egna idéer kommer att värdesättas högt då vår kund är på en tillväxtresa och är öppen för nya tankar och idéer. I rollen kommer du att fokusera på B2B-försäljning till kunder i hela Sverige och du kommer mestadels att arbeta in-house på kontoret beläget i centrala Stockholm.
ÖVRIG INFORMATION
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04