OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av ny spännande teknologi? Drivs du av att skapa nya relationer? Söker du nya utmaningar och vill du utvecklas? Då kan det vara dig vi söker.
Kunderna finns i hela Sverige och som företagssäljare utgår du från kontoret i Gävle och besöker företag lokalt, men även på längre resor med övernattning.
För rätt person innebär det ett utvecklande och roligt arbete med förmånsbil, fast månadslön och en spännande provisionstrappa
Ansvarsområden
Du kommer att vara vårt ansikte utåt och vår kontakt med beslutsfattare på den svenska marknaden. På kontoret i Gävle finns support och mötesbokning som du har ett nära samarbete med. Vår bokningsavdelning prospekterar marknaden och bistår med förbokade besök till säljkåren hos de företag som är i störst behov av vårt system. Din huvudsakliga arbetsuppgift som företagssäljare är att på ett engagerande och drivet sätt genomföra kundmöten och presentera vår marknadskraftiga helhetslösning för företag runt om i landet.
I rollen ingår även att:
● Ansvara för hela försäljningsprocessen från första mötet till avslutad affär.
● Ta fram offerter och följa upp dina kunder via telefon och mail.
Du utgår från vårt kontor i Gävle och det ingår en stor del resor i tjänsten. Du erbjuds en provanställning på 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.
Kvalifikationer
För att trivas i rollen som företagssäljare hos oss är du flexibel, har lätt att kommunicera med andra människor och är duktig på att skapa långsiktiga relationer med våra kunder. Det är viktigt att du är driven, lösningsorienterad och duktig på att planera ditt arbete.
B-körkort är ett krav då du kommer resa mycket med bil. Flytande svenska, i både tal och skrift är en förutsättning för rollen.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet av B2B försäljning, men det är meriterande om du arbetat med kundservice och försäljning, inom t.ex. restaurang, butik eller liknande. Utbildning gällande produkt och försäljning får du på plats internt.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Senast 2022-06-23 önskar vi få din ansökan. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Om företaget
Devinco AS är en ledande leverantör av integrerade mobila lösningar. Vår kärnkompetens är teknologi som reducerar mängden pappersarbete på kontoret, ute på uppdrag och i bilen. Våra produkter säkrar förbättrad resurshantering, detaljerad dokumentation av fältarbete och användning av fordonet. Detta resulterar i snabbare och mer korrekt fakturering och automatiserar manuella rutiner.
Koncernen har sedan uppstarten under 2002 upplevt en stor tillväxt och har 130 anställda som är lokaliserade i Trondheim, Oslo, Bergen och Gävle.
Devinco AS har tusentals användare inom många olika branscher, till exempel elektroinstallation, energiföretag och VVS samt förvaltning av drift av egendom, olika offentliga förvaltningsuppgifter och försäljning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044