OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en säljare som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en social och resultatinriktad säljare till vår kund som är ett techbolag, de erbjuder hemleverans av exempelvis restaurangmat. Det är ett globalt bolag som expanderar kraftigt och du kommer att bli en del av ett matälskande mångkulturellt team med ambitiösa kollegor. Företaget arbetar gediget med hållbarhetsfrågor och är nu helt koldioxidneutrala. Kontoret är beläget centralt i Stockholm.
Tjänsten är på heltid och du kommer att arbeta kontorstider. Önskemålet är att du kan starta omgående. Tjänsten passar dig som tidigare har levererat grymma säljresultat och som nu vill fortsätta din utveckling på ett familjärt företag som växer kraftigt. Du kommer att ha ett fritt arbete och få chansen att vara med på en spännande resa. Tjänsten kommer att innebära en del resande inom Sverige.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Det här är en direktrekrytering och du kommer att bli anställd av vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som säljare kommer du att arbeta med arbetsuppgifter som exempelvis:
Följa upp leads för att bearbeta nya kunder
Prospektera nya kunder
Ringa kalla samtal för att etablera en kontakt med nya kunder
Genomföra fysiska och digitala säljmöten
Delta i olika uppstartsprojekt runt om i Sverige
VI SÖKER DIG SOM
Har minst ett års erfarenhet av uppsökande försäljning
Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
Har B-körkort
Det är meriterande om
Du har erfarenhet av Salesforce eller andra CRM-system
Som person är du social, resultatinriktad och orädd. Du är självgående, initiativtagande och serviceinriktad. Vidare är du energifull, prestigelös och professionell.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04