OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en kontaktskapande person som vill utvecklas som Säljare? Trivs du med att bilda nya kontaktnät? Har du tidigare arbetat med försäljning i en Account Manager roll eller Key Account Manager roll? Just nu söker vi en innesäljare hos ett spännande företag i Göteborg! Vi kan erbjuda en utvecklande arbetsplats där du har stor möjlighet att växa professionellt och kunna bredda dina kunskaper samt nätverk med ovärderliga kontakter!
Hur kan din arbetsdag se ut?
Beroende på din erfarenhet och kompetens kommer du få arbeta självständigt, resultatinriktat samt kundorienterat.
I Din roll som Säljare kan bland annat följande arbetsuppgifter förekomma:
• Kundansvarig för vissa kunder
• Sköta den löpande adminstrationen
• Svara på frågor och vara motpart till kundernas anställda avseende samtliga frågor inom området personalbil.
• Hantera fakturor och kostnadsredovisning avseende personalbil.
• Förhandling av priser och avtal.
Uppdraget är med start från 1 Augusti och kommer att vara mellan 1-3 år med goda chanser till förlägning. Tjänsten är en provanställning som kommer att övergå till en tillsvidaretjänst. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen samt din kompetens. Som konsult hos oss finns det därmed alla möjligheter för dig att utvecklas och växa i din yrkesroll!
Om dig
Vi söker dig som helt enkelt brinner för försäljning och är affärsdriven. Du har en stark drivkraft och stort engagemang med fokus på att leverera bra resultat. Du är intresserad till att lära dig nya saker och är bra på att skapa goda kontaker. Vi söker både dig som är i början av din karriär men även dig med dokumenterad erfarenhet oavsett bransch.
Kvalifikationer:
• Tidigare erfarenhet av försäljning och arbete med kunder i någon form.
• Strategiskt arbete med affärsutveckling
• Mycket god vana av att arbeta med dator och system som arbetsverktyg, MS Office och SharePoint är meriterande
• Flytande i svenska både i tal och skrift.
• Kunskaper i engelska språket är högt meriterande
Om Adecco
Tjänsterna tillsätts omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Företaget verkar i Göteborg. Arbetets omfattning är på heltid vardagar mellan kl. 08.00-17.00. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.För rätt person kan konsultuppdragen många gånger leda till erbjudande om anställning direkt hos våra kundföretag.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Malin Karlsson via Malin.Karlsson@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Sälj, Account manager, Key account manager, försäljning, kundbearbetning, förhandling, offert
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147