OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en passionerad säljare som trivs med utmaningen att bygga långsiktiga kundrelationer? Brinner du för att nå resultat och vill vara en del av ett team som ständigt strävar efter att utvecklas? Då kan detta vara tjänsten för dig! DISAB Rental AB är på jakt efter en drivande säljare till vårt team med placering i Vallentuna.
Om oss
DISAB Rental, en marknadsledande uthyrare inom mobila, semi-mobila och stationära vakuumsystem för industri och bygg, söker nu en engagerad säljare med erfarenhet av liknande verksamheter. Med en stolt koncernhistoria som sträcker sig tillbaka till 1976 har vi framgångsrikt erbjudit kunder över hela världen högpresterande produkter och tjänster. Vi har vuxit genom att kombinera vår djupa tekniska kompetens och erfarenhet med att utveckla pålitliga och skräddarsydda lösningar för våra kunder.
Ditt uppdrag
Som säljare hos oss kommer du att spela en avgörande roll i vårt företags fortsatta tillväxt. Du kommer att arbeta aktivt med B2B-försäljning, där din huvudfokus kommer att ligga på att identifiera nya affärsmöjligheter samt att utveckla och underhålla relationer med befintliga kunder. Du kommer att vara ansvarig för hela säljprocessen - från första kontakt till avslut.
Ditt uppdrag kommer att vara att hyra ut semi-mobila och stationära vakuumsystem. Du kommer att aktivt arbeta med försäljning och uthyrning. Din arbetsdag består av att besöka kund och demonstrera våra produkter. Du kommer även att ansvara för utlämning av maskiner samt inspektion av återlämnade maskiner. Dina kunder finns i hela Sverige. Du kommer att utgå från Vallentuna och rapporterar till närmsta chef som har placering i Eslöv. Ni har löpande avstämningar och arbetar nära om än i olika delar av Sverige.
Vad kan vi erbjuda dig?
På DISAB koncernen värdesätter vi våra 125 medarbetare och partners runt om i världen. Vi skapar en trygg och tillitsfull arbetsmiljö som ger utrymme för personlig utveckling och tillväxt. Vi tror på att nyfikenhet och engagemang är grundstenarna för innovation och förbättring.
Vi tror att du:
Har minst 3 års erfarenhet av försäljning inom B2B
Har B-körkort, BE – meriterande
Har erfarenhet av att arbeta med CRM-system
Har vana att arbeta både självständigt och i team
Är van vid att proaktivt kontakta och bearbeta nya kunder för att bygga upp en stabil kundportfölj
Vi erbjuder:
En dynamisk arbetsmiljö där du har möjlighet att växa och utvecklas
En konkurrenskraftig lön med attraktiva bonusar baserade på prestation
Stöd och utbildning för att säkerställa din framgång och utveckling inom företaget
Ett engagerat och stöttande team som arbetar mot gemensamma mål
Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt framgångsrika team? Du skickar in din ansökan bestående av cv och personligt brev. Alla ansökningar skickas in via Yobber. Vid supportfrågor vänligen kontakta: support@yobber.se
Intervjuer hålls löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi ser fram emot att höra från dig!