Säljare till Ghost Competence i Skellefteå

Arbetsbeskrivning

Information om tjänsten

Ghost Competence i Skellefteå fortsätter att växa och söker nu en säljare som vill vara med på resan! Vi söker dig med ett stort intresse för försäljning och en vilja att utvecklas inom området genom mycket eget ansvar och en stark drivkraft. I rollen som säljare kommer du att vara en viktig del i kontakten med våra kunder. För att lyckas som säljare drivs du av att uppnå resultat, är initiativtagande och målinriktad.

Information om kundföretaget

Vi verkar för att skapa och bibehålla så många arbetstillfällen som möjligt i Norrland.

Mångårig insyn och erfarenhet i bemannings- och rekryteringsbranschen har lärt oss att personal- och bemanningsfrågor kräver passion, ansvar och förståelse. Hos Ghost Competence träffar Du en personlig rådgivare, som med bred och gedigen erfarenhet, tillgodoser era behov med stor passion och personligt ansvar.

Vi vill att företagare ska kunna fokusera på sin dagliga verksamhet till 100% utan att förlora tid på sökprocesser vid bemanning och rekrytering. Det är här Vi kommer in. Vi tar ansvar för att hitta rätt kompetens till företagens utmaningar och behov. När vår process är slutförd, har såväl företagsledningen som dess personal kunnat jobba på som vanligt, medan Vi löst det personalbehov som fanns.
För oss är det också viktigt att arbetstagarna – både uppdragskonsulter och direktrekryterade resurser – känner sig trygga och harmoniska i sina nya anställningar.

Dina arbetsuppgifter

I tjänsten som säljare kommer du att ansvara för att:

• Söka upp och kontakta nya intressanta företag
• Skapa goda relationerna med befintliga kunder och generera merförsäljning
• Alltid ge bästa möjliga service för att bibehålla nöjda kunder
• Utveckla samarbeten med kollegor inom vår rekryteringsorganisation

Som säljare på Ghost competence arbetar du inom många olika affärsområden. Vi har på kort tid byggt upp ett stort kontaktnät och ser nu ett ökat behov av ännu en medarbetare. Kontoret arbetar mot gemensamma mål, fortsatt utveckling och en tillväxt i region Norrland.


Vi söker dig som

• Har utbildning inom marknad, försäljning eller motsvarande likvärdig erfarenhet
• Har goda dokumenterade resultat från tidigare försäljningsarbeten
• Har god kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Har körkort, B

Som person är du ansvarstagande och trivs med att arbeta självständigt. Vidare tror vi att du är utåtriktad, orädd och målfokuserad. Du är tävlingsinriktad och drivs av att kunna bidra med det lilla extra.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av bemannings- eller rekryteringsbranschen men inte ett krav. Du är ambitiös och triggas av att bidra till kontorets expansion och utveckling.


Om oss

Fakta:

START: Omgående, enligt överenskommelse

SISTA ANSÖKNINGSDAG: 2015-08-31

OMFATTNING: Heltid

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare med sex månaders provanställning

STAD: Skellefteå

URVAL: Sker löpande

KONTAKT: Marlene Lundberg

För vidare information gå in på www.ghostcompetence.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Joakim Nimarker
070-6698572
Joakim Nimarker
070-6698572
Tobias Nilsson
070-6698550
Joakim Nimarker

Marlene Lundberg

Marlene Lundberg
0706698524
Jonas Lindgren

Marlene Lundberg

Jonas Lindgren

Marlene Lundberg
070-669 85 24

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ghost Competence AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 19 augusti 2015

Besöksadress

Hallvägen 1, Skellefteå
None

Postadress

Hallvägen 1
Skellefteå, 90353

Liknande jobb


23 november 2024

23 november 2024

Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024