OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Säljare till INBooks i Växjö
Har du kanske studerat ekonomi på lägst gymnasienivå och nu vill utvecklas inom försäljning? Är du tävlingsinriktad, har höga ambitioner och är sugen på att lära nytt? Vill du vara med på en spännande tillväxtresa? Då ska du fortsätta läsa!
INBooks är företaget som utvecklar ett på marknaden unikt, digitalt och superenkelt bokföringsprogam. Bolaget präglas av höga ambitioner och utveckling i världsklass. De söker nu ytterligare en säljare som vill vara med från start och utvecklas tillsammans. Ansök till tjänsten redan idag!
Dina arbetsuppgifter
På INBooks är utgångspunkten att utveckla morgondagens tjänster och program för att göra affärslivet mer bekvämt och roligare.
Du kommer tillhöra ett högpresterande säljteam och tillsammans med dem vara med och bana väg för framtid och tillväxt!
Som säljare på INBooks kommer du:
* Sälja INBooks bokföringsprogram till nya kunder genom utgående telefonsamtal
* Boka in demonstrationer med nya kunder
* Efter hand genomföra egna demonstrationer av hur INBooks bokföringsprogram fungerar
Du arbetar tillsammans med teamet i fräscha kontorslokaler i ICON-huset i centrala Växjö. INBooks är ett bolag som ständigt växer och för rätt person finns det goda möjligheter till utveckling och framgång!
Din profil
Vi söker dig som har höga ambitioner och motiveras av att arbeta resultatinriktat och mot uppsatta mål.
För att bli INBooks framtida stjärnsäljare tror vi att du är en karismatisk person som drivs av att arbeta med försäljning och skapa relationer. Du är bekväm med att prata i telefon och agerar professionellt mot kunder och kollegor.
Då du kommer sälja ett bokföringsprogram ser vi att du har som lägst en gymnasial utbildning inom ekonomi, alternativt motsvarande erfarenhet eller intresse.
Du som söker har även:
* Tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning.
* Goda kunskaper i svenska.
Din personlighet och driv är viktigast för oss, vi ser därför fram emot att läsa din ansökan redan idag!
Övrig information om tjänsten
Du erbjuds att vara med på en spännande utvecklingsresa där du kommer ha stora möjligheter till att påverka och bidra. INBooks befinner sig just nu i en expansiv fas och du som säljare är en mycket viktig del i deras kommande resa.
Placeringsort: Växjö.
Start: Omgående.
Varaktighet: Tillsvidare, tillämpad provanställning.
Arbetstid: Heltid, dagtid, måndag - fredag med tillämpad flextid.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas. Fast lön med provision.
Tycker du att ovan beskrivning passar in på dig? Är du taggad på att visa vad du går för och leverera ett toppresultat? I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet och vi ser fram emot att läsa just din ansökan. Ansök därför till tjänsten redan idag!
INBooks har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Isabelle Wallin på 0734-368102.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning av GDPR.
Om INBooks
Vi på INBooks är ett gäng drivna människor som har lång erfarenhet av både utveckling och redovisning. Vi har sett hur branschen för bokföringsprogram har gått från enkla, användarvänliga lösningar till allt mer avancerade program. Med INBooks gör vi tvärtom. Vår drivkraft är att göra livet enklare för den lilla företagaren, på riktigt. Vi älskar att komma på nya, smarta lösningar som sparar tid eller på andra sätt underlättar för dig som företagare.
Huvudkontoret är i Växjö och idag är vi drygt 20 högpresterande medarbetare. Många medarbetare har lång företagsbakgrund och flera har jobbat som redovisningskonsulter under många år. Tillsammans med våra seniora programutvecklare förändrar vi hur Sveriges småföretag ser på sin egen administration och vår vision är att ge alla småföretagare chansen att på ett självständigt och lekfullt sätt bemästra sitt företagande!
Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 6 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 400 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Maxkompetens innehar branschens auktorisation för rekrytering och bemanning.