OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
LRF Konsult är Sveriges största redovisnings- och rådgivningsföretag med cirka 1 400 medarbetare på drygt 130 orter och över 75 000 kunder. Vi erbjuder branschspecifika tjänster inom ekonomi & skatt, juridik, affärsrådgivning och fastighetsförmedling som ger affärsnytta för dig som småföretagare.
Är du en drivande säljare som brinner för att hjälpa småföretag att växa? Vill du jobba på Sveriges största redovisning- och rådgivningsföretag? Vi säljer och levererar rådgivningstjänster inom ekonomi, juridik, affärsrådgivning och fastighetsförmedling till småföretag i alla branscher.
Dina arbetsuppgifter
Nu behöver vi förstärka vårt team i Skellefteå med en säljare som vill vara med och utveckla vårt företag mot vår vision; vi får landets småföretagare att växa.
Vi söker en säljare som kommer inneha en viktig roll i att skapa goda och hållbara kontakter med såväl befintliga men framförallt nya kunder. Du, liksom övriga medarbetare, kommer också att ha en viktig roll i utvecklingen av ett lönsamt och framgångsrikt kontor med framtidens digitala tjänster. Då våra kunder finns i hela Västerbotten förekommer resor.
I arbetsuppgifterna ingår även en del marknadsföring och kommunikation i form av exempelvis sociala medier. Du ska kunna identifiera det behovet som finns på marknaden och hänga med i trender samt kunna hitta nya affärsmöjligheter.
Som Sveriges största ekonomi- och rådgivningsleverantör till ägarledda företag kan vi ge våra kunder och anställda både det stora företagets kompetens och resurser i kombination med det lilla företagets närhet. Vi arbetar med individuella utvecklingsplaner och du har möjlighet till stor påverkan på den lokala marknaden. Vi arbetar aktivt med att skapa en bra balans mellan arbete och fritid.
Din bakgrund
Vi söker dig som troligtvis har erfarenhet av företagsförsäljning och minst en eftergymnasial utbildning, akademisk utbildning är meriterande. Du har god vana vid att ha hand om hela försäljningsprocessen, från beställning till leverans och uppföljning.
Som person har du en affärsmässig inställning, resultatorienterad, noggrann och har god förmåga att skapa nya kontakter, såväl internt som externt. Du gillar utmaningar och med en stark drivkraft får du saker att hända. För att kunna vara med och bygga framtidens rådgivning kring våra nya digitala tjänster har du en nyfikenhet på nya digitala lösningar mot kund. Du trivs när du får ha eget ansvar för din planering och ditt arbete.
Som medarbetare på LRF Konsult ska du alltid känna att du har de bästa förutsättningarna att växa, både som människa och i din yrkesroll. Som stöd har du en gedigen plattform att verka från, byggd på lång historik och erfarenhet, med en stabil ägare i ryggen som gör det möjligt att satsa i både ny teknik och kompetens- utveckling. Endast din egen drivkraft sätter begränsningarna.
För denna tjänst är din personlighet av stor betydelse. Känner du att detta är jobbet för dig så tveka inte att söka.
B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav.
Omfattning: Heltid
Sista ansökningsdag: 2016-07-31
Tillträde: Snarast
För information: Tomas Vidmark, 0910-770982
Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi förse företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal, som tillfälligt eller permanent tillgodoser deras behov. Wikan har kontor på fem orter i Sverige, omsätter cirka 250 miljoner kronor och har omkring 700 anställda. Vårt nordligaste kontor ligger i Skellefteå.
Läs mer på www.wikan.se
Om du har frågor så är du välkommen att ringa oss.
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Johansson
0417-77 99 81
Catharina Holgersson
0417-77 99 82
Marie Andersson
0381-48 09 51
Johanna Friberg
044-5906502
Dan Samuelsson
044-590 65 01
Lars Berntsson
044-5906505
Rune Granath
0381-480 952
Dan Samuelsson
044-5906501
Linda Uddenäs
046-5408592
Magnus Nordholm
046-5408591