OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Document är en rikstäckande kedja och finns idag på 43 orter i Sverige.Från Kiruna i norr till Malmö i söder och omsätter 560 miljoner och har ca 380 anställda.Detta gör Office Docment till Nordens största kedja för tjänster och produkter inom dokumenthantering.Varje enhet i Officekedjan är ett medlemsföretag och drivs av egna företagare.Konceptet kombinerar det stora företagets kapacitet med det lilla företagets snabba anpassningsförmåga till marknadens skiftande behov.Office tar fullt ansvar hela vägen, från analys till förstudier, projektledning, installation, utbildning och service.Vi får ditt kontor att fungera. Office i Hälsingland söker ytterligare en säljare Dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att aktivt bearbeta marknaden i Hälsingland.Du kommer i första hand att arbeta med försäljning av företagets kopiatorer mot nya kunder men även en del mot befintlig kundstock.Du bokar själv dina kundbesök. Erfarenheter och personliga egenskaper Vi söker dig som har erfarenhet av uppsökande försäljning samt vana från att sälja kundanpassade lösningar.Det är en stor fördel om du har erfarenhet från branschen, alternativt så har du ett brett kontaktnät bland företagare och beslutsfattare i marknadsområdet.För att lyckas i rollen som säljare skall du kunna fokusera och ha ett driv för att uppnå målbilder, budgetar och resultat.Det är ett krav att du klarar av att arbeta självständigt och att du har erfarenhet av att föra en affärsmässig dialog med personer på olika nivåer.Det är av största vikt att du i säljrollen har ett utpräglat kundfokus och att du jobbar för att hitta kundoptimala lösningar.Körkort är ett krav.Välkommen att registrera ditt intresse!Urvalet till denna tjänst sker löpande, detta innebär att vi behöver din ansökan så snabbt som möjligt dock senast den 19 december 2008.