Säljare till Office i Hudiksvall

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Office Mitt AB finns etablerad med lokala kontor i Sundsvall, Hudiksvall, Bollnäs och Söderhamn. Detta innebär att vi alltid finns nära kunden.
Office i Hudiksvall söker nu dig som vill arbeta som säljare och drivs av att göra affärer och komma till avslut. Du kommer att utgå från kontoret i Hudiksvall och ingå i ett säljteam bestående av 8 personer i Sundsvall, Bollnäs, Söderhamn, Sollefteå och Kramfors.

Om företaget
Vi är en av landets ledande leverantörer av produkter och tjänster inom IT-området. Allt du behöver inom IT och Teknik på ditt kontor ryms inom våra fem affärsområden. Vår affärsmodell är utvecklad utifrån våra kunders vardag och verklighet – det är din uppfattning av nytta och värde som betyder något! Vi börjar med att lyssna. På riktigt. Därefter föreslås en skräddarsydd lösning som exakt möter dina behov och utmaningar. Och sedan finns vi där. Alltid bara ett telefonsamtal bort.



Arbetsuppgifter
Arbetet som säljare innebär att sälja våra lösningar och produkter till både nya och befintliga kunder inom Hälsingland med tyngdpunkt kring Hudiksvall. Vi erbjuder dig ett fritt och utvecklande arbete inom ett mycket expansivt och spännande område. Du ska själv driva hela säljprocessen mot befintliga kunder och arbeta med nykundsbearbetning. Det kommer att krävas ett aktivt besöksarbete för att få kundens förtroende. Rapportering sker direkt till VD för Office Mitt.

Kvalifikationer
Till arbetet som säljare söker vi dig som har dokumenterad säljerfarenhet och som ser detta som ett steg i din utveckling som säljare. Du har minst gymnasial utbildning och goda kunskaper i engelsk a.
Vi ser gärna att du har breda och goda kunskaper inom IT-området och att du tidigare arbetat med försäljning mot små- och medelstora företag. Det är viktigt att du har ett sinne för affärer och kan se kundens behov. Du har också ett öga för siffror och ekonomi. Ett krav är att du har körkort.
Vi söker dig som har viljan och entusiasmen att bli en toppsäljare och du har en väl utvecklad social förmåga. Du tycker om att kontakta kunder och att vara ute på fältet med ett högt tempo. Vidare har du ett genuint intresse av försäljning och trivs i rollen som förhandlare. Som person är du målinriktad och självgående med förmågan att se nya affärsmöjligheter. Som person är du också lyhörd och strukturerad.


Övrigt
Varmt välkommen med din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande. För närmare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linda Nyberg på 060- 15 46 00.
Då vi eftersträvar en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökanden.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och tillsättning av tjänsten önskas snarast, enligt överenskommelse.
Sökande till denna tjänst kan komma att genomgå en bakgrundskontroll.

Kontaktpersoner på detta företaget

Elin Andersson
060-15 46 00
Benitha Berg
060-15 46 00
Johanna Fjäll Vedin
060-15 46 00
Cecilia Romö

Johanna Fjäll Vedin
060 - 15 46 00
Johanna Fjäll Vedin
060- 15 46 00
Cecilia Romö
0706631989
Pernilla Wedin
070-399 18 19
Cecilia Romö
070-663 19 89
Cecilia Romö
0706631989

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Nord AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön + provision
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 27 mars 2017

Besöksadress

Universitetsallén 8, Sundsvall
None

Postadress

Universitetsallén 8
Sundsvall, 85234

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024